خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی
بصیرت، قرآن، حدیث، احکام، مناسبتهای مذهبی، دروس حوزه، مداحی، طلبگی ...
پیوندها

دانلود مراسم شب هشتم محرم 1394 حاج محمود کریمی چیذر  

متن اشعار شب هشتم محرم 94 کریمی چیذر

 روضه

تا نغمه حسین نوایش به ما رسید

دادی زدیم و فضل خدایش به ما رسید

ما را نوشته اند شکار کمند یار

شکر خدا که زلف رهایش به ما رسید

کعبه نبرد و قسمت ما کربلا نمود

سنگش به دیگران و طلایش به ما رسید

حتی برات مشهد ما دست کربلاست

سهمیه امام رضایش به ما رسید

دستور داده است به ما فبک للحسین

سلطان طوس توصیه هایش به ما رسید

گرچه گرسنه کشته شد و تشنه ذبح شد

اما همیشه اب و غذایش به ما رسید

زخم هزار نیزه و خنجر به او رسید

اجر طواف کرب و بلایش به ما رسید

روضه

والا علی اکبر زیبا علی غوغا علی رعنا علی اکبر

باد موافق را با گیسویش انداخته از پا علی اکبر

اصلا به جای زلف پیچیده دور زلف شب احیا علی اکبر

با تیغ ابرویش جمع عدو را می کند منها علی اکبر

یا مظهر الوالی یا مصطفی یا مرتضی  و یا علی اکبر

پس خلقا خلقا پیغمبری گویاست پس گو یا علی اکبر

الدهر و یوما نصر امروز علی اغر و فردا علی اکبر

بابا ز دنیا و می برد هر لحظه دل از بابا علی اکبر

بعد از تو بابا گفت ای خاک عالم بر سر دنیا علی اکبر

این اخر روضست مثل علی اصغر شده حالا علی اکبر

بین عبا مانده جسمی که حتما اه زیر دست و پا مانده

مقتل چه خواهر گفت از یک جوان اربا اربای رها مانده

از ان جوانی که صوت اذانش در کربلا مانده

وای از دل ارباب ذبح عظیمش بعد ذبح در بلا مانده

فرقش اگر پاشید این ارث بر پیشانی اش از مرتضی مانده

بابا نگفت اما در حنجرش انگار یک ذره صدا مانده

ای وای انگشتر از دست و دست از شانه های او جدا مانده

تنها نه که انگشت از هم تمام عضو های تن سوا مانده

بر جسم صد چاکش این سهم شمشیر است سهم نیزه ها مانده

حیران شده مقتل حتی دهان زخم هایش نیز وا مانده

این جسم کامل نیست از پاره های پیکر او چند تا مانده

یک تکه روی خاک یک تکه ام بر نیزه و شمشیر جا مانده

برخیز خوش غیرت زینب میان یک سپاه بی حیا مانده

زمینه

ای یل خیمه ها حیدر کربلا ای علی اکبر

 ای ستاره سحر و ثمر و پسر خون خدا

شبه نبی سبط علی تلالو نور ناموس کبریا

یک طرف اکبر به میدان میرود دامن کشان

یک طرف بابا پریشان عمه ها مویه کنان

ماه تابان من جان جانان من یوسف بابا

با نبودنت می رود نور از این دیده گریان من

ای پسرم خون جگرم که رفتن تو زد اتش به جان من

ای ماه شبهای تارم خورشدی روزگارم

علاج تشنگی ات را به جدم می سپارم

خیمه محشر شده عمه مظطر شده در تبو تابم

ای زینب بیا و ببین که حسین بی علی اکبر شده

جان دلم مشتعلم محاصنم سرخ از خون جگر شده

میدرخشد چون ستاره این جسم پاره پاره

میدهم جان تا بگیری دست من را دوباره

ای خرامان رفته در خون خفته کم تر ناز کن

اکبرم جان رقیه چشم خود را باز کن

زمینه

یم فاطمی در سرمدی

مه هاشمی گل احمدی

ز سرادقات محمدی

طلعت ظهور و جلالتی

به سما قمر به نبی ثمر

به فاطمه در به علی گوهر

به حسن جگر به حسین پسر

چه اصالتی چه نجابتی

خم زلف او چه شکر شکن

 به مثال نقره فام تن

سپری به کتف و کفن به تن

به چه قامتی و قیامتی

************

مرده بدم زنده شدم عشق تو را بنده شدم

دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم

یار حسین دلدار حسین یا سید الاحرار حسین

صفا و مروه دیده ام گرد حرم دویده ام

هیچ کجا برای من کرب و بلا نمی شود

جان حسین جانان حسین عالم سن قربان حسین

اگر مرا رها کنی تو را رها نمی کنم

سر از تنم جدا کنی چون و چرا نمی کنم

یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی

واحد

ای رخت شمع شب تار اباعبد الله

لاله پرپر گلزار اباعبد الله

چشم یعقوب به خورشبد جمالت روشن

نازنین یوسف بازار اباعبد الله

کربلا صحنه خیبر پدرت پیغمبر

تو همان حیدر کرار اباعبد الله

لب جان بخش تو از هرم عطش چوبه خشک

دیده ات تشنه دیدار اباعبد الله

مثل پروانه زده بال در اطراف حسین

مثل عباس علمدار اباعبد الله

شیر لیلات گوارا و حلالت باشد

که شدی در یم خون یار اباعبد الله

دهنت بود پر از خون و دو چشمت گریان

که زدی خنده به رخسار اباعبد الله

زخم های بدنت ایه انا لله

پیکرت مصحف ایثار اباعبد الله

میوه قلب حسینی و سراپا حسنی

شبه پیغمبری و اینه پنج تنی

تو حسین دگر فاطمه زهرایی

تو رسول الله در صحنه عاشورایی

نه عجب این که پدر لب به لبت بگذارد

که لبت تشنه اب است و خودت دریایی

جگر حیدری و پاره قلب پدری

زاده فاطمه ای و ثمر لیلایی

این که قبر تو و بابای شهید تو یکیست

کرده معلوم که بابا تو و تو بابایی

عمویت ماه بنی هاشمیان بود اگر

همه دیدند تو خورشید بن الزهرایی

تو به خورشید جهان گیر ولایت قمری

تو محمد تو علی بلکه حسین دگری

داری جونم رو می بری بابا ای علی جان

راه میری مثل مادری بابا

قدم بزن پسرم جلو چشام رحمی

ستاره سحرم به گریه هام رحمی

بریده بند دلم به عمه ها رحمی

بیا یه کم بغلم تو رو خدا رحمی

وایسا عمه هات قران رو سرت بگیرن

اروم تر برو دارن خواهرات میمیرن

ای خدا نور اشیونم رفت ای خدا جوونم رفت

ای خدا ماه اسمونم رفت ای خدا جوونم رفت

ای شبه پیمبر علی جانم

ای خورشید خیمه علی جانم

ای امید خیمه علی جانم

پیش من دست و پا نزن بابا

میمیرم رحمی کن به من بابا

واحد(طاهری)

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود

داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی شود

دیده عقل مست تو چرخه چرخ پست تو

گوش طرب به دست تو بی تو به سر نمی شود

جان ز تو جوش می کند دل ز تو نوش می کند

عقل خروش می کند بی تو به سر نمی شود

خمر من و خمار من باغ من و بهار من

خواب من و قرار من بی تو به سر نمی شود

جاه و جلال من تویی مکنت و مال من تویی

اب زلال من تویی بی تو به سر نمی شود

ما که هستیم انتخاب حسین

 از دعا های مستجاب حسین

گرد راهی در افتاب حسین

پر کاهی در التهاب حسین

گلی از خاک بوتراب حسین

ما که هستیم جز ثواب حسین

صلی الله علیک یا اباعبدالله

دور مجنون گذشت نوبت ماست

قرن ها می شود که صحبت ماست

چارده قرن حرف حیرت ماست

قصه قدمت رفاقت ماست

عشق فرمود انکه قیمت ماست

نیست غیر از دلی خراب حسین

در میان دلم حرارت کیست

شده ام عاشق این عنایت کیست

سوختم اتش محبت کیست

بوی سیب است بوی تربت کیست

محشر کیست این قیامت کیست

کیست ارباب جز جناب حسین

صلی الله علیک یا اباعبدالله

ای تمامیتت تمام علی

پدر سه علی امام علی

نور ای نور مستدام علی

می تپد سینه ات به نام علی

چیست روی لبت سلام علی

جز علی نیست در کتاب حسین

دودمه

نوه ارشد حیدر یل خیبر شکنم جلوه پنج تنم

دست پرورده یک مرد به نام حسنم

تک

دیوونه منم عاشقی که دلخون منم

اقا تویی و اونی که پریشونه منم

مجنونم و اون که پای تو می مونه منم

به جز تو کی تو عالم برای من می مونه

تو رو میخوام و هر چی که تو بخوای همونه

**********

من نوکرتم نوکر تو و خواهرتم

من گریه کنه برادر اب اورتم

من سینه زنه عطش علی اصغرتم

رضایت خدا تو رضایت حسینه

دلم همیشه تحت حمایت حسینه

************

ذکر یا حسین چشای من و تر میکنه

اسمش ضربان دل و شدید تر میکنه

حال من و عشق همه جوره بهتر میکنه

منی که زندگیم و برات کنار گذاشتم

نمیدونم چی میشد اگه تو رو نداشتم

تک

نوح کو تا که بیاید نگرد طوفان را

به کنار لب خشک تو شده ساحل من

بهر قتلم دگر این نیزه و شمشیر چرا

که همین داغ جگر سوز شود قاتل من

شور

من از تو دل نمیکنم حتی اگه سرم بره

نمیذارم که دشمنت به سمت این حرم بره

تویی که لیلایی و ما مجنونیم

پای دفاع از حرمت می مونیم

اگه بیان به کربلا ای اقا

نماز صبح و تو بقیع می خونیم

منتظر اذن جهادم من و تموم خونوادم

میایم برای سر سپردن

همیشه پا رکابت هستم منتظر جوابت هستم

ارزوم برای تو مردن

لک لبیک یا ابا عبد الله

**************

مدافعین حرمت یه لشکر سینه زنه

هر کی خیال بد کنه قبر خودش رو می کنه

کی گفته حرفم از روی احساسه

کیه تو دنیا شیعه رو نشناسه

ماکه سیاهی لشکریم اقا جون

مدافع حرم خوده عباسه

دعا کن عاقبت به خیر شم کاشکی منم مثه زهیر شم

جونم و پای تو ببازم

دشمن تو این و بدونه اگه می خواد زنده بمونه

باید که رد بشه از روی جنازم

لک لبیک یا ابا عبد الله

************

اگه که دشمنه علی به فکر فتح نجفه

چیزی بهش نگو که اون خودش با حیدر طرفه

ببین تو هیئتا پر از سربازه

ببین روی لبامون این اوازه

همین روزاس که تو مدینه شیعه

برا امام حسن حرم می سازه

از احدی ترسی ندارم شده شهادت افتخارم

وقتی که اربابم حسینه

شده سپاهت به صف اقا یه لشکر جون به کف اقا

تو سامرا و کاظمینه

دانلود فایل های صوتی 

shear.blog.ir

*******************************

دانلود مراسم شب هشتم محرم 1394 حاج سید مهدی میرداماد قم

 

متن کامل اشعار محرم 94 میرداماد قم

روضه

هر که میخواهد جمال حضرت داور ببیند
منطق و خوی و خصال و خلق پیغمبر ببیند
یا به خندق یا به خیبر بازوی حیدر ببیند
خلق و خوی و دست و بازوی علی اکبر ببیند
آنچه خوبان جهان دارند او دارد خدا را
بنگرید این خلق و خوی و این جمال دلربا را
وقت میدان رفتنش ارض و سما میگفت حیدر
از یسار و از یمین هر آشنا میگفت حیدر
زیر سم مرکب او کربلا میگفت حیدر
مصطفی میگفت حیدر مرتضی میگفت حیدر
نی عجب کآید ندا از جانب پروردگارش
لافتی الا علی، لا سیف الا ذوالفقارش
روز عاشورا خروش خشم حیدر را که دیده
جنگ بدر و خندق و تکرار خیبر را که دیده
بین یک دریای لشگر یک پیمبر را که دیده
در قیامت قامتی غوغای محشر را که دیده
از دم شمشیر تیزش سیل خون گردیده جاری
کس ندیده سی هزار از حمله ی یک تن فراری
***********
زخم روی زخم روی زخم بر جسمش رسیده
تشنگی در سینه اش دریای آتش آفریده
شه نهاده لب به لبها و زبانش را مکیده
گشت سقا و علی را آب داد از اشک دیده
گفت ای پروانه ی حق دور من دیگر نگردی
گرچه ای جان دوستت دارم الهی برنگردی

منبع متن بالا : عابس

 زمینه

رادّ یوسف علی یعقوب
توی دلم آشوب پسرم و برگردون
یا رادّ اسماعیل علی هاجر
دل نگرون مادر جیگرم و برگردون
هراسون هراسونم
پریشون پریشونم
میخوام وایستم رو پا اما
عصام رفته نمیتونم
آه امونم رفته
آه توونم رفته
آه جوونم رفته
علی عَلَی الدّنیا بعدک العفا
از میدون صدا پسرم اومد
یعنی چی سرم اومد
میگه باباجون رفتم
از لشگر میرسه صدا خنده
که دل منو کنده
خیلی نگرون رفتم
تو دام غربت افتادم
به حال حیرت افتادم
کنار پیکرت بابا آخه با صورت افتادم
آه پدری پیرم
آه که زمین گیرم
آه بی تو میمیرم
با زانو کنار تو میام و
پسرم و میخوام و
نمیبینمت اکبر
با دقت جلو چشم این لشگر
تو عبای پیغمبر
من میزارمت اکبر
کی و دیدی که خندیدی
چرا اینجوری پاشیدی
برای اولین بار جلوی بابا خوابیدی

منبع متن بالا : عابس 

نوحه

وقتی به سوی حق باشد این راه
هرگز نداری از مردن اکراه
جسم تو پر پر در پای ایمان
جان تو ممسوس فی ذات الله
رزم تو جلوه ی قیامت
جان تو تشنه ی شهادت
الله اکبر از این همه شور
الحمدالله بر این همه نور
سالار زینب سالار زینب
ماه عزا آمد از راه از راه
با پرچم سرخ یاثارالله
ما باهمین پرچم روز محشر
دور تو میگردیم انشاءالله
ای سالار همه شهیدان
روحی لک الفدا حسین جان
ای سر مستور، نورعلی نور
شش گوشه ات را میبوسم از دور
هرگز نمیگردد از دلها پاک
نام علی اکبرهای این خاک
خاک مزار این گلها را برده
دلهای ما را تا اوج افلاک
لبیک یا حسین که گفتن
چون گل در موج خون شکفتن
در خون ببینید لبخندشان را
بر سر ببندید سربندشان را
سالار زینب سالار زینب
ماه عزا آمد از راه از راه
با پرچم سرخ یاثارالله
ما باهمین پرچم روز محشر
دور تو میگردیم انشاءالله
ای سالار همه شهیدان
روحی لک الفدا حسین جان
ای سر مستور، نورعلی نور
شش گوشه ات را میبوسم از دور
سالار زینب سالار زینب

منبع متن بالا : عابس 

واحد

شب هشتم از جوون میگن
شب هشتم از خاک و خون میگن
شب هشتم از داغ بابایی
که باغش رو کردن خزوون میگن
توی مسجد موذن ها به یاد اکبر اذون میگن
کسی که میشه خون جگر سخته
توباغی بیفته شرر سخته
شهید داده ها این و میدونن
واسه بابا داغ پسر سخته
شب جووناست دلا کربلاست
آخه شب ناله ی لیلاست
علی اکبر علی اکبر
یه بابای پیر جوون مرده
یه گوشه تو میدون زمین خورده
واسه بردن شبه پیغمبر
عبای پیمبر رو آورده
یه اکبر داد ولی حالا
هزار اکبر با خود آورده
صدا زد علی جان پاشو بابا
تو لشگر ببین عمه رو حالا
همه با صدا گریه ی بابات
صدا خنده هاشون میره بالا 

منبع متن بالا : عابس

واحد

بدم العریان بخونم ارباب
خدا قسمت کن بتونم باشم
اربعین امسال حرم ارباب
به هوای حرم با زائرای حرم
اربعین و جاده های باصفای حرم
اذن اگه داد خدا اگه طلب کرد آقا
وعده گاه همه بین الحرمین کربلا
باذن مولانا امیرالمؤمنین
فنحن زوارالحسین فی الاربعین
و هوالمشعر و هوالزمزم
و هوالکعبه و هوالمولا
کاروونی از سمت این دنیا
اربعین میره جنة الاعلی
قافله قافله بی وقفه بی فاصله
توی بین الحرمین میرسه با هروله
هم نشون بیعت هم پر از لذت
ظهر روز اربعین دو رکعت نافله
به فجر و به فرقان به طاها به یاسین
فنحن زوارالحسین فی الاربعین
بأذن مولانا امیرالمؤمنین
فنحن زوارالحسین فی الاربعین

 

منبع متن بالا : عابس

شور

شور افرین رسیدن تا اوج عشق و ایمان

دستان انقلاب است بر دامن شهیدان

باغی که سر بلند است سرو رشید دارد

کوچه به کوچه این شهر بوی شهید دارد

پای رکاب تو در اوج ایمانیم

ما تا نفس داریم رزمنده می مانیم

یا ثار الله و ابن ثاره شهادت پای تو چه لذتی داره

*************

مولایمان به ما گفت حق ولی همین است

باید که جان فدا کرد سرباز این چنین است

هر جا هیمهش گفتیم بر ما حسین امام است

اشکت اگر ببینیم خنده به ما حرام است

شهد شهادت را مستانه نوشیدند

با دست خالی هم مردانه جنگیدند

همواره مشتاق رفتن به قربانگاه

تا کربلا رفتن با امر روح الله

یا ثار الله و ابن ثاره شهادت پای تو چه لذتی داره

دانلود فایل های صوتی

shear.blog.ir

*******************************

 دانلود مراسم شب هشتم محرم 1394 حاج سید مجید بنی فاطمه 

متن کامل اشعار محرم 94 بنی فاطمه ریحانه الحسین

روضه

یم فاطمی در سرمدی گل احمدی مه هاشمی

ز سرادقات محمدی طلعت ظهور و جلالتی

به سما قمر به نبی ثمر به فاطمه دُر به علی گوهر

به حسن جگر به حسین پسر چه نجابتی چه اصالتی

به ملک مطاع به خدا مطیع به مرض شفا به جزا شفیع

چه مقام بندگی اش منیع به چه بندگی و اطاعتی

خم زلف او چه شکر شکن به مثال نقره خام تن

سپری به کتف و کفن به تن به چه قامتی چه قیامتی

ز قفا نظر سوی خیمه گه که نمود شه به قدش نگه

به چه حسرتی و چه حالتی

ز قفا دو زن شده نوحه گر یکی عمه گفت و یکی پسر

که نما به جانب ما نظر به اشارتی و نظارتی

************

پیش چشمان پدر تا که معمم میشد

پیش چشم همه پیغمبر اکرم میشد

خلقا خُلقا اگر حضرت خاتم میشد

پیش جبریل علی نیز مجسم میشد

همه دیدند پیمبر نسبی قالب را

اشهدان علی ابن ابیطالب را

باد وقتی که بهم یال عقابش میریخت

چقدر بوسه فرشته به رکابش میریخت

اتش انگار که از رد شتابش میریخت

هر چه سر بود همه پیش جنابش میریخت

لشکر انداخته اینجا سپرش را وقتی اوست

ملک الموت شلوغ است سرش وقتی اوست

ناگهان بر بر انداخته و می اید

زلف بر شانه اش انداخته و می اید

مست از خیمه برون تاخته و می اید

تیر مانند علی اخته و می اید

باز او ناد علی تیغ به کف می خواند

چند بیتی رجز از شاه نجف می خواند

تیغ را روی سپر تا که بهم می کوبد

مشت بر سینه عمو پیش حرم می کوبد

مثل مولا شده شمشیر دو دم می کوبد

میزند اکبر و عباس و علم می کوبد

اهل این طایفه در رزم بهم می مانند

ما همه بنده و این قوم خداوندانند

*********************

گلدی میدان میدان پریشان الدی

بو علی ابن حسین دی نج طوفان الدی

باخ دیلار ضربسینی هامیلی حیران الدی

هر طرف گدی اتیک جمعی پریشان الدی

مرحبا باخ علی حضرت سلطان ددی

باخ دی میدان ابالفضل علی جان ددی

*********************

یک طرف چشم پدر چشم حرم دنبالش

یک طرف لشکر سیراب به استقبالش

مرکبش دید که خون لخته چکید از بالش

سر او خم شد و افتاد به روی یالش

مرکبش سوی حرم نه سوی شامی ها رفت

دید بابا پسرش سوی حرامی ها رفت

پدرش امده خود را سر زانو بکشد

امده داد کشد دست به گیسو بکشد

باید او خم شود و نیزه ز پهلو بکشد

یا که یک تیغ به جا مانده ز ابرو بکشد

زمینه

از طرف زهرا میرسه دست ما شال عزای تو

روی لبم نوحه و دم یا حسین

روضه به پا میشه خیمه ما میشه کرب و بلای تو

تا که میگن زیر علم یا حسین

زمینه

اهسته تر ای گل لیلا جان پدر ای گل لیلا

دیگه برای بار اخر میرسه صدای پیمبر

 با اذون تو علی اکبر ای گل لیلا

وای پسرم وای جگرم

برو علی فدای اون قد و بالات

 برو ولی داره میره جون بابات

ولدی ولدی ولدی علی

**********

پاشو ببین اربا اربایی روی زمین اربا اربایی

کجا رسیده ببین کارم کجای تن رو بردارم

توی عبا تو رو میذارم اربا اربایی

وای بدنت وای دهنت

تو میوه دل من و جگرمی

 باور من نمیشه تو پسرمی

ولدی ولدی ولدی علی

نوحه

ای همه جا سایه تو روی سرم ثار الله

ناله کنم همنفس اهل حرم ثار الله

مبادا بدون تو زنده بمانم

مبادا دمی نوحه ات را نخوانم

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

*********

کرب و بلا محشری از این رجز طوفان است

انا علی ابن الحسین ابن علی می خوانم

روم سوی میدان و پرچم بگیرم

برای غریبی تو دم بگیرم یا حسین

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

*********

غرقه خون شد سر من مثل علی در محراب

یا ابتا یا ابتا کشته خود را دریاب

علیک السلام ای دل و دلبر من

از عشق تو خواند سر و پیکر من یا حسین

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

واحد

چون تو ای لاله در این دشت گلی پرپر نیست

و از این پیر جوان مرده کمانی تر نیست

در کنار تو ام و باز به خود می گویم

نه حسین این تن پیچیده ز خون اکبر نیست

دست و پایی بزن اهی بکش ای رفته ز هوش

غیر خونابه جگر ناله در این حنجر نیست

هر کجا دست کشیدم ز تنت گشت جدا

بند بندت همه پاشیده به یک پیکر نیست

ای پسر من پدر پیر تو ام پدر پیر و زمین گیر تو ام

واحد

میباره بارون روی سر مجنون توی خیابون رویایی

میلرزه پاهاش بارونی چشماش میگه خدایی تو اقایی

من مانوسم با حرمت اقا حرم تو والله برام بهشته

انگار دستی اومده و از غیب روی دلم اینجور برات نوشته

کربلا کربلا کربلا اللهم الرزقنا

شور

دل هر کی یه یاری داره دل ما با حسینه

جهنم کاری باهاش نداره دلی که با حسینه

من از حسین دم میزنم اتیش به عالم میزنم

عشق حسین یار منه دیوونگی کار منه

ترانه ای که دل و میبره صدای یا حسینه

مدح امیرالمومنین (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها)

یا قاهر العدو و یا والی الولی

یا مظهر العجایب و یا مرتضی علی

افریده شدم برای علی

تا بفتم به دست و پای علی

اینکه ما از چه افریده شدیم

علتش هست خاک پای علی

صد هزار افتاب می ریزد

با تکان خوردن عبای علی

بچه های بزرگ و کوچک ما

همه قربان بچه های علی

ذکر بالا سرش حسین بود

پس نجف هست کربلای علی

*************

چه بانویی که پس از دختر رسول الله

به هر زنی که تصور کنی شرافت داشت

چه بانویی که صوبری نمود چون زهرا

چه بانویی که به قدر علی شهامت داشت

چه بانویی که به بال مجاهدت پرواز

ز دشت ماریه تا اوج بی نهایت داشت

چه بانویی که به هنگام اسارت هم

وقار داشت حیا داشت شرم و عفت داشت

حسین از تو جدایی نداشت در هر حال

مگر به خاطر انسی که با شهادت داشت

دل تو بود پر از شور و اشتیاق حسین

که لحظه لحظه عمرت از این حکایت داشت

چراغ اخرتش باد شاعری که سرود

دو مصرعی که در او یک جهان طراوت داشت

نه ذوالجناح دیگر تاب استقامت داشت

نه سید الشهدا بر جدال طاقت داشت

دانلود فایل های صوتی


 shear.blog.ir
مجموعه متن وصوت مداحی های محرم 94 - کریمی بنی فاطمه میرداماد به تفکیک شبهای محرم