خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی
بصیرت، قرآن، حدیث، احکام، مناسبتهای مذهبی، دروس حوزه، مداحی، طلبگی ...
پیوندها

دانلود مراسم شب پنجم محرم 1394 حاج محمود کریمی و کربلایی حنیف طاهری

 

متن کامل اشعار کریمی شب پنجم محرم 94 چیذر

روضه

خسته شد از عطش چشام انگاری تو رویا دیدم

بابام حسن میگفت بیا

نماز صبح و پشت تو خوندم و گفتم یه دعا

اول صبح که دیدمت دلشوره داشتم به خدا

گفتی عزیزم پسرم نیا تو این شلوغیا نیا

هیچی نگفتم عمو جون

بچه بودم باهات بودم همیشه پا به پات بودم

تا که میگفتی بچه هام منم تو بچه هات بودم

دلخوش اون نگاه تو لفظ جونم بابات بودم

نمک میریختم برا تو تشنه خنده هات بودم

تا حرف عاشقات میشد منم تو عاشقات بودم

حالا که وقت عشقمه گفتنی نیا تو دست و پا

هیچی نگفتم عمو جون

من پسر کرامتم همین شده سعادتم

ولی من تویی و من فدایی ولایتم

من مثه دور و بریات اماده شهادتم

چش از تو بر نمیدارم منتظر اشارتم

قاسم عسل خورده و من تشنه اون حلاوتم

من با تو ام هر جا بری حتی روز قیامتم

تو این همه یل رشید من و ندید به خدا

هیچی نگفتم عمو جون

دیشب دیدم پر کشیدی تو خیمه ها سر کشیدی

دستات و روی صورت سه چار تا دختر کشیدی

دیدم چه اه سردی با دیدن خواهر کشیدی

نشستی بین یارات و قاسم و در بر کشیدی

گفتی ماشاالله پسرم دست سر اکبر کشیدی

گفتم عمو منم میام گفتی بمون تو خیمه ها

هیچی نگفتم عمو جون

رو خاکا افتاد اکبرت من اومدم پشت سرت

یه دست گذاشتی روی خاک یه دست تو زلف پسرت

اومدی از تو علقمه بی علم و برادرت

دیدم سه شعبه اومد و نشست به حلق اصغرت

من اومدم دست من و دادی تو دست خواهرت

مردی شدم ولی من و سپردی دست عمه ها

هیچی نگفتم عمو جون

تو رو تو دشمنا دیدماز همه چی دل بریدم

دیدم که افتادی زمین تو خاکا هیچی ندیدم

برای دیدمنت تو اون شلوغیا پا کشیدیم

نمیدیدم هی پریدم دستام و محکم کشیدم

میون میدون رسیدم تا اومدم کنار تو گفتی نیا گلم کجا

هیچی نگفتم عمو جون

هی نگو که جات اینجا نیست جای پرنده دریا نیست

زندگی بدون تو زندون دیگه دنیا نیست

تو موندی زیر دست و پا خوبه که عمه اینجا نیست

من دو تا دست دارم ولی زخم تو یکی دوتا نیست

میخوام بغل بگیرمت جون دیگه توی دستا نیست

دست من افتاده رو خاک پیش تو و پیش بابا

هیچی نگفتم عمو جون

من اومدم جای حسن انقده دست و پا نزن

من اومدم به قتلگاه فقط با یه لا پیروهن

من اومدم برم سفر با تو عموی بی کفن

میگن که بچه اومده هر چی میخوان بگن بگن

من اومدم سپر بشم تیر بخوره به حلق من

من اومدم به دشمنا که دور تو حلقه زدن

بگم عموم نا نداره اون و نزن من و بزن

زمینه

اومدم فدای سرت بشم همرزم علی اصغرت بشم

تو گودال منم پرپرت بشم

عمو بذار باهات همسفر بشم همراهت تو موج خطر بشم

دست کم برا تو سپر بشم

انقدر اسمت و بردم تا تو گودال زمین خوردم

تا دیدم بابام و میگم دید اخر براش مردم

خون حیدر تو رگم علت اومدنم من فدایی تو ام من یتیم حسنم

من عقیق یمنم مثل تو بی کفنم من فدایی تو ام من یتیم حسنم

*************

تو قتلگاه برات گریه میکنم  اشکام و به تو هدیه میکنم

تا زندم به تو تکیه میکنم

زخمی و تشنه و خسته تشنگی دستات و بسته

دست خالی میام پیشت من سلاحم همین دسته

مثل تابوت بابام غرق زخم بدنم من فدایی تو ام من یتیم حسنم

***************

جان عمو جانان عمو ای دین و ای ایمان عمو

مرده بدم زنده شدم عشق تو را بنده شدم

دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم

یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی

زمینه

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود

داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی شوم

باغ و بهار من تویی تاب و قرار من تویی

دار و ندار من تویی بی تو به سر نمی شد

چشمه نور روشنم تشنه دینت منم

نیست شبی که دامنم غرق گوهر نمی شود

دل در اتش غم رخت تا که خانه کرد

دیده سیل خون به دامنم بس روانه کرد

جان حسین جانان حسین دین حسین ایین حسین

قلبی لدیک یا اباعبدالله

نفسی فداک یا حسین ثارالله

چون مه نو به ره گذر گر به تو افتدم نظر

جام دو چشم من پر از خون جگر نمیشود

ای به غمت نیاز من سوز تو چاره ساز من

رنج دل صبورم از رنج سفر نمی شود

ای به لبم پیام تو زنده ام از قیام تو

بدون ذکر نام تو شبم سحر نمیشود

رو به روی تو اگر شود گفتگو کنم

کفر نعمت است اگر بهشت ارزو کنم

یا حسین اقا حسین سرور و مولا حسین

من لی سواک یا اباعبد الله

ان لی هواک یا حسین ثار الله

جان حسین جانان حسین دین حسین ایین حسین

واحد

کشیده اه عبد الله شده از راز در گودال تا اگاه عبد الله

در این صحرا پس از قاسم برای مجتبی مانده فقط یک راه عبد الله

جدا شد عبد از الله و در این وحدت خدا شد در مسیر راه عبد الله

خدا در کثرت افتاد و عمو شد لا اله و گشت الا الله عبد الله

صدایی گفت در گوشش عمو تنهاست در گودال بسم الله عبد الله

به گریه داد زد زینب نرو برگرد پیش عمه عبد الله عبد الله

قلم شد دست های او ابالفضلی شده حالا در این درگاه عبد الله

اگر چه شد قلم اما نشد دستش ز دامان عمو کوتاه عبد الله

سپاه تیر ها می دوخت عجب پیراهنی گشته برای شاه عبد الله

شده دریای خون گودال به روی سینه کشتی شده مصباح عبد الله

بدین ترتیب در گودال شد عبد الله ثار الله و ثار الله عبد الله

معما بود در گودال سر حل کردنش با تیغ غوغا بود در گودال

دوباره جمعشان جمع است پیمبر بود و حیدر و بود و زهرا بود در گودال

میان این کسا اما برای جسم عبد الله هم جا بود در گودال

کسا مجموع شش تن شد که عبد الله عصای دست بابا بود در گودال

حسن شد سر فراز اینجا که فرزند خودش هم اربا اربا بود در گودال

گهی بالا گهی پایین فقط از دور دست و تیر پیدا بود در گودال

چه بذل و بخششی میکرد که اغوش تمام زخم ها وا بود در گودال

صدای شمر می امد رد خون بود بر خنجر رد پا بود در گودال

سنان و شمر و با خولی حرامی ها مگر جای بفرما بود در گودال

واحد

من تو خیمه تو تو میدونی میبینم سرت شده خونی

حال این یتیم و نمیدونی

ببین با دست خالی دارم میام به یاریت تا دستم و بذارم رو زخم کاریت

دیدم از روی زین عمو جان با سر افتادی زمین عمو جان

حالم رو ببین عمو جون

ای عمو ای حسین

واحد

مرا که بی قرار می کند حسن

به جرعه ای خمار می کند حسن

مرا که مست می برای غیر مست

شراب را شرار می کند حسن

دل مرا حسین میبرد ولی

شکار را شکار می کند حسن

ضریح سینه را اگر طلا حسین

ولی پر از عیار می کند حسن

به هر کجا نگاه می کنی حسین

نظر به لا اله می کنی حسین

همین که رو به ماه میکنی حسین

همین که سر به چاه می کنی حسین

تو با اشاره ای جهنم مرا

پر زا گل و گیاه می کنی حسین

تو با نگاه مهربان خود چه با

غلام رو سیاه می کنی حسین

به هر طرف پناه می برم علی

به هر کجا نگاه می کنی علی

اگر ثواب می بری بگو خدا

ولی اگبر گناه می کنی حسین

نظر به خیمه گاه می کنی عطش

نظر به قتلگاه میکنی حسین

تک

ارام جان مصطفایی حسن یابن علی

دست کریم مرتضایی حسن یابن علی

نور دل خیر النسایی حسن یابن علی

امام شاه کربلایی حسن یابن علی

یابن الزهرا حسن یابن علی

ما تشنه کرامت تو حسن یابن علی

حسرت ما زیارت تو حسن یابن علی

شفای ما به تربت تو حسن یابن علی

عالم فدای غربت تو حسن یابن علی

روح مولا حسن یابن علی یابن الزهرا حسن یابن علی

به حکم قلب ما تو حاکم حسن یابن علی

عزیز حاکم عوالم حسن یابن علی

مراد ماه ال هاشم حسن یابن علی

بابای عبد الله و قاسم حسن یابن علی

جان دلها حسن یابن علی یابن الزهرا حسن یابن علی

خدای جود و کرمی حسن یابن علی

توسل اخرمی حسن یابن علی

عشق و دل و دلبرمی حسن یابن علی

بی زائر و بی حرمی حسن یابن علی

نور دنیا حسن یابن علی یابن الزهرا حسن یابن علی

تمام عشق حسنی حسین ابن علی

سر حسن و تو علمی حسین ابن علی

شهید دور و از وطنی حسین ابن علی

عریانی و بی کفنی حسین ابن علی

ای حسین عشق منی حسین ابن علی

یا ثار الله حسین ابن علی ابی عبد الله حسین عشق منی

شور

نسیم به پرچم میخوره چشام به زمزم میخوره

برام تموم گریه هام یه روز به دردم میخوره

من با غم تو زنده میمونم با محرم تو زنده میمونم

پای پرچم تو زنده می مونم

***********

ندا به عالم میرسه که عشق دمادم میرسه

بازم تو اوج بی کسی حسین به دادم میرسه

من با دم تو زنده میمونم با محرم تو زنده میمونم

پای پرچم تو زنده میمونم

شور

پر میزنم تا کربلا من زنده ام با کربلا

من زیر دین سلطانم سر درگمم من حیرانم

در اختیار دست تو جانم

نفس نفس می خوانم تویی تو درمانم

به غیر عشق تو هیچ عشقی را عشق نمی دانم 

دانلود فایل های صوتی 

ارشیو کامل اشعار حاج محمود کریمی : shear.blog.ir
*******************************

دانلود مراسم شب پنجم محرم 1394 حاج سید مجید بنی فاطمه

 

متن کامل اشعار شب پنجم محرم 94 بنی فاطمه ریحانه الحسین

روضه

پیراهن سیاه تو دارم به تن حسین

روحی دمیده در تنم این پیروهن حسین

با اشک و روضه شیر به من داده مادرم

تربت گذاشته پدرم در دهن حسین

قلبی شکسته دیده تر سینه ای کبود

دارم نشان عشق تو در بدن حسین

از ماتم تو عاقبتم جان سپردن است

پس حک کنید بر لحدم عشق من حسین

وقتی کنار جسم کفن پوشم امدین

گریه کنید و ندبه که ای بی کفن حسین

*****************

با سر میاورم این دست را که در بر دلبر میاورم

دستم که جای خود  تو سر تکان بده به خدا سر میاورم

هر چند از عطش یک لب به خشکی لب اصغر میاورم

لب تر کنی اگر با چشم خویش چشمه ی کوثر میاور

اصلا تو جان بخواه اصلا بگو سپاه بیاور میاورم

رخصت اگر دهی از بین کودکان دو سه لشگر میاور

بابای من شدی من هم شجاعت علی اکبر میاورم

دقت که می کنم از عمق زخم های تو سر در می اورم

پس با خودم دوا از اشک های حضرت مادر میاورم

باید دعا کنم هر طور هست پیش عمو جان فدا کنم

باید حسین را با ذکر لا افارق عمی صدا کنم

باید به گوش دشت یا مجتبی بگویم و طوفان به پا کنم

باید به دست خویش مرحم برای زخم عمو دست و پا کنم

لب های خویش را با زخم های پیکر او اشنا کنم

باید شتاب کرد عمه رهام کن به امامم وفا کنم

دستم به دامنت بگذار سینه را سپر سنگ ها کنم

تا لا اقل کمی از این تن جدا شده دفع بلا کنم

باید به هر طریق از دست عمه دست خودم را رها کنم

از حال می روم وقتی نمانده است به گودال می روم

دستم جدا شده در قتلگاه شور قیامت به پا شده

گودال قتلگاه لبریز از صدای سم اسب ها شده

جان می کنم ولی شکر خدا که پیش تو جانم فدا شده

ای تکیه گاه عرش حیف از تنت که با لگدی جا به جا شده

بر پیکرت چطور بیش از هزار زخم دهن باز جا شده

در پیش زخم هات نیزه فرو نشسته و شمشیر پا شده

محکم نفس بکش تیری که در گلوی تو رفتست تا شده

تنها نه حنجرت از هم تمام پیکرت این گونه وا شده

معلوم نیستی از بس که صورت تو پر از رد پا شده

زمینه

از طرف زهرا میرسه دست ما شال عزای تو

روی لبم نوحه و دم یا حسین

روضه به پا میشه خیمه ما میشه کرب و بلای تو

تا که میگم زیر علم یا حسین

زمینه

دل بی تاب اومده چشم پر از اب اومده

اومده ماه عزا لشکر ارباب اومده

لشکر مشکی پوشا سینه زنای ارباب

شب همه شب میخونن نوحه برای ارباب

جان اقام سن قربان اقام سید العطشان اقام

**************

دل من در به دره درمون دردش سفره

یه نفر نیست که یه شب ما رو زیارت ببره

دست ادب رو سینه سینه زنای ارباب

با یه سلامم میرن پایین پای ارباب

جان اقام سن قربان اقام سید العطشان اقام

**************

اه حسرت میکشم بار مصیبت میکشم

وقتی که گریم نمیاد خیلی خجالت میکشم

پای علم می مونم پای علم میمیرم

خواب دیدم اخر توی راه حرم میمیرم

جان اقام سن قربان اقام سید العطشان اقام

زمینه

میدون پر از غباره بذار برم عمه جان

نمونده راه چاره بذار برم عمه جان

دست من و رها کن بذار برم عمه جان

عموم رمق نداره بذار برم عمه جان

تو موندی برا حرم من موندم برا عمو

تو برگرد به خیمه ها من میشم فدا عمو

تو گودال افتاده تن عمو تو حرم ماتمه

من رفتم ای عمه زیارت مادرم فاطمه

***********

تنت تو قتلگاهه پاشو بریم عمو جون

خواهر تو تو راهه پاشو بریم عمو جون

اینا حیا ندارن پاشو بریم عمو جون

خیمه ها بی پناهه پاشو بریم عمو جان

سنگایی که میزنن به روی تو میخوره

از نیزه شکسته ها کل پیکرت پره

به سینت با تیری عمو جونم دوخته شد جسم من

************

تو بین خاکی و خون دارن میرن تا حرم

یه کاری کن عمو جون دارن میرن تا حرم

هنوز تو زنده ای و دارن میرن تا حرم

اتیشه تو دستشون دارن میرن تا حرم

پاشو ای عمو جونم میترسم که دیر بشه

میترسم جلو چشام عمه جون اسیر بشه

پیچیده ای عمو تو قتلگاه ناله مادرت

نوحه

ای همه جا سایه تو روی سرم ثار الله

ناله کنم هم نفس اهل حرم ثار الله

مبادا بدون تو زنده بمانم

مبادا دمی نوحه ات را نخوانم یا حسین

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

************

عمه ببین ماتم من کن نظری بر حالم

غرقه خون گشته عمو مسافر گودالم

منم رود و تا اوج دریا روانم

به جای رجز نوحه ات را بخوانم یا حسین

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

************

ای بدنت مهد سنان یاری تو می ایم

تا نشود از تو جدا گر برود اعضایم

شبیه عمو پای تو رفته دستم

نوای تو امد ز جان تا شکستم یا حسین

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

واحد

کشیده اه عبد الله شده از راز در گودال تا اگاه عبد الله

در این صحرا پس از قاسم برای مجتبی مانده فقط یک راه عبد الله

جدا شد عبد از الله و در این وحدت خدا شد در مسیر راه عبد الله

خدا در کثرت افتاد و عمو شد لا اله و گشت الا الله عبد الله

صدایی گفت در گوشش عمو تنهاست در گودال بسم الله عبد الله

به گریه داد زد زینب نرو برگرد پیش عمه عبد الله عبد الله

قلم شد دست های او ابالفضلی شده حالا در این درگاه عبد الله

اگر چه شد قلم اما نشد دستش ز دامان عمو کوتاه عبد الله

سپاه تیر ها می دوخت عجب پیراهنی گشته برای شاه عبد الله

شده دریای خون گودال به روی سینه کشتی شده مصباح عبد الله

بدین ترتیب در گودال شد عبد الله ثار الله و ثار الله عبد الله

معما بود در گودال سر حل کردنش با تیغ غوغا بود در گودال

دوباره جمعشان جمع است پیمبر بود و حیدر و بود و زهرا بود در گودال

میان این کسا اما برای جسم عبد الله هم جا بود در گودال

کسا مجموع شش تن شد که عبد الله عصای دست بابا بود در گودال

حسن شد سر فراز اینجا که فرزند خودش هم اربا اربا بود در گودال

گهی بالا گهی پایین فقط از دور دست و تیر پیدا بود در گودال

چه بذل و بخششی میکرد که اغوش تمام زخم ها وا بود در گودال

صدای شمر می امد رد خون بود بر خنجر رد پا بود در گودال

سنان و شمر و با خولی حرامی ها مگر جای بفرما بود در گودال

واحد

اره این دل دلداری داره که قدرش و نمیدونه

چه کنم از دست این دل که همیشه دل سرگردونه

دل من دلدارش تو نبض من هر بارش تو

توی این دنیا و اون دنیا هم یارش تو

واسه مجنون لیلایی واسه تشنه دریایی

خدایی که اقای اقای اقایی

*********

یه نخ پیرهن مشکیت به کل دنیا می ارزه اقا

یه سفر روزیم کن اربعین  پیاده تا کرب و بلا اقا

سختی این راه عشقه دم ثار الله عشقه

همه این شبها میگن پرچم تو عشقه

تو امیر دنیایی تو عزیز زهرایی

خدایی که اقای اقای اقایی

شور

الهی که چراغ روضه هات روشن باشه

زیر پرچم تو یه دنیا سینه زن باشه

میده بوی تو رو هر کی که دوست داره

با تو خوشبختم و بی تو منم یه اواره

سینه زن هات یکی از یکی اقا تره

خدا نوکرات برات نگهداره

خدا نگهداره گریه کنات و

خدا نگهداره سینه زنات و

خدا نگهداره زائرای کرب و بلات و

*************

من و یادت نره لحظه اخر اربابم

اخه هر کی باشم اسمم نوکر اربابم

نفس اخرم تو رو که میبینم

نشونی منه کبودی سینم

میدونی که ازت یه خواهشی دارم

کنارم باش اقا موقع تلقینم

من و یادت نره بی کس و کارم

میشه پرچم تو سنگ مزارم

جای شهادتین اسم تور تنها میارم

 

  دانلود فایل های صوتی



 shear.blog.ir
*******************************

 دانلود مراسم شب پنجم محرم 1394 حاج سید مهدی میرداماد قم

 

متن کامل اشعار شب پنجم محرم 94 میرداماد قم

روضه

با اذن خداوند که رحمان و رحیم است

رفتیم دره خانه مردی که کریم است

در باز شد و عطر پیمبر به هوا رفت

فهمید بهشتیست که سرشار نسیم است

بر خورد کریمانه چنان بود که فهمید

معبود ازل در دل این خانه مقیم است

جبریل در این خانه پر نور غلام است

رضوان دره این صحنه پر ایینه ندیم است

گفتند مسیحای زمین غیر حسن نیست

این عهد الست عهد ازل عهد قدیم است

باید بنشینید و ببینید در این خاک

چه رایحه و چه بو و چه نسیم است

وقتی که به نام پدرت سفره کنی پهن

بی غصه ترین غصه  فقط غصه نان است

در صلح تو جنگیست که در صلح کسی نیست

سهمیه شمشیر تو دست پسران است

**************

رها کن عمه مرا باید امتحان بدهم

رسیده موقع ان که خودی نشان بدهم

رها کن عمه مرا تا شجاعت علوی

نشان حرمله و خولی و سنان بدهم

دلم قرار ندارد در این قفس عمه

باید کبوتر دل خود را به اسمان بدهم

عمو سپر برای تو با سینه میشوم

هیهات اگر به نیزه و شمیر امان بدهم

زمینه

عمه من و رها کن تا گل پرپر بشم

عمه من و رها کن تا مثه اصغر بشم

تو شلوغی گودال یکی داره من و صدا میزنه

من و عمه رها کن عمو داره دست و پا میزنه

عمه جون داری میبینی دست و پا زدنش و

نیزه ها نشونه رفتن زخمای بدنش و

پنجه ها جلوی چشمام میبرن پیرنش و

**********

حالا نوبت من شد برم و عموم و یاری کنم

بذا عمه برم تا برا عمو جون کاری کنم

عمه بذا برم وقت پریدن رسید

عمه بذا برم باید از اینجا پرید

عمه جون من و سوزونده لخته خون دهنش

نیزه ها میشه شکسته عمه جون تو بدنش

قاتل جون عمومه زخمای روی تنش

************

توی حمله نیزه پاره پاره شده پیروهنش

دارم عمه میبینم جای تیر و نیزه روی تنش

عمه دیگه نمونده طاقت موندن برام

عمه داره میبینه جون دادنم رو بابام

عمه جون حالا تو میدون زخمای من و ببین

روی خاک شبیه عباس دستای من و ببین

غرق خون شبیه قاسم چشمای من و ببین

نوحه

ماه عزا امد از راه با پرچم سرخ یا ثار الله

ما با همین پرچم روز محشر دور تو میگردیم ان شاء الله

ای سالار همه شهیدان روحی لک الفدا حسین جان

ای سر مستور نور علی نور شش گوشه ات را میبوسم از دور

مولا حسین جان

*********

با نیزه اشک و شمشیر اه دارد به لب ذکر یا ثار الله

باید بیاموزد عالم ادم از عزم رشادت را از عبد الله

شد بانگ جان عاشق او فریاد لا افارق او

خود را به میدان او می رساند تا که امامش تنها نماند

مولا حسین جان

************

دارد به دل شوقی بی اندازه هر لحظه در چشمش شوری تازه

در کربلای خون با ایثارش نام حسن باشد پر اوازه

دارد جان دلاوری او باشد عباس دیگری او

بر ضرب شمشیر دستش سپر شد تا از امامش رفع خطر شد

مولا حسین جان

واحد

عمو عمو حسین بذا بیام که خیمه گاه برام قفس شده

عمو عمو حسین بسته به روی این یتیم راه نفس شده

عمو عمو حسین طاقت ندارم ببینم عمو بی کس شده

عمو عمو حسین

ای وای از این زمونه خیمه برام زندونه

عموی مظلوم من تنها توی میدونه

عمو تو قتلگاهه بی یار و بی سپاهه

نمیتونم ببینم بی کس و بی پناهه

عمو عمو حسینم

*************

عمو عمو حسین گفتی که عشق من و تو یه عشق بی حده

عمو عمو حسین یتیم نوازیات توی عالم زبون زده

بی تو اگه زنده باشم خیلی برام بده

به هیچی دل نبستم عاشق و مست مستم

جدا نمیشم اما بذار جدا شه دستم

عاشق این حریمم من پسر کریمم

نذا دلم بشکنه اخه عمو یتیمم

عمو عمو حسینم

*************

حالا که عبد الله تو اغوش تو مهمونه

حالا که این فیض عظیم و به تو مدیونه

بیا یتیم و رد نکن از دره این خونه

عمه نمیذاشت بیام اما عمو نمیخوام

زنده باشم ببینم غصه کوفه و شام

واحد

با غم دوری با غم تو میسازم

زندگیم و با کرم تو میسازم

قول میدم اقا یه سالی تو شبهای

ماه محرم حرمت و میسازم

حالا که تو این دنیا اشنای منی

برا چی باید سمت غریبه ها برم

نداری حرم اما حرمت کربلاست

واسه همینه دوست دارم کربلا برم

سجیتکم الکرم ای اقای بی حرم

***********

وقتی که دنیا حرمت و کم داره

شیعه همیشه برای تو غم داره

وقتی محرم بوی مدینه میده

یعنی غریبیت سینه زدنم داره

غریبی تو باعث میشه گریه کنم

نمیدونم این قصه کی به سر میرسه

ولی میدونم یه روزی نابوده این ستم

یه روز یکه فتح الله الاکبر میرسه

سجیتکم الکرم ای اقای بی حرم

شور

باذن الله و باذن رسول الله و

باذن ولی الله امیر المومنین

ادخلوها بسلام امنین

بفرمایید روضه بفرمایید ماتم

بفرمایید هیئت دهه اول محرم

سینه زنای شاه دین به کربلا خوش امدین

*********

بحول لله و بحول حبیب الله و بحول امین الله

توی سینه زنی ذکرم اینه

 حب الحسین عجننی

چقدر خوبه دنیا چه اربابی دارم

ینی میشه بازم روی خاکش سر بذارم

وعده ما سینه زنا پایین پای کربلا

روضه

غم عشقت بیابون پرورم کرد

هوای وصل بی بال و پرم کرد

به ما گفتی صبوری کن صبوری

صبوری طرف خاکی بر سرم کرد

خرابه با تو  بهتر از جنان است

دل پیرم به شوق تو جوان است

اگر خونی شده لبهای خشکت

گمانم جای چوب خیزران است

یکی بیاد تو کوچه ها به مادرم کمک کنه

اشک حسین و پاک کنه


 دانلود فایل های صوتی

 shear.blog.ir
مجموعه متن وصوت مداحی های محرم 94 - کریمی بنی فاطمه میرداماد به تفکیک شبهای محرم