خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی
بصیرت، قرآن، حدیث، احکام، مناسبتهای مذهبی، دروس حوزه، مداحی، طلبگی ...
پیوندها

دانلود مراسم شب چهارم محرم 1394 حاج محمود کریمی و حاج عبد الرضا هلالی چیذر

 

متن اشعار شب چهارم محرم 94 کریمی چیذر

روضه

من تو خیمه منتظر تا که رو سپید بشم

تو اجازه بدی و مادر شهید بشم

تا که دیدم پسرام چش گریون اومدن

هر کدوم یه گوشه ای شمشیر و زمین زدن

یکیشون میگفت دیدی ما رو عاشق ندونست

یکیشون میگفت حسین ما رو لایق ندونست

پسرام میگن دایی تو رو خیلی دوست داره

تو برو ازش بخواه بگو اخرین باره

بگو با برادرت اخرین خواهشمه

بگو بچه هام فدات میدونم خیلی کمه

حالا من چیکار کنم چجوری خیمه برم

تو بگو که چی بگم تو جواب مادرم

اسم مادرم اومد خواهرت فدا سرت

رو من و زمین نذار تو رو جون مادرت

میدونی اگه بری اینا ماتم میگیرن

هستیشون تویی داداش تو نباشی میمیرن

لحظه ای الان برم پسرام و بیارم

میدونم چیکار کنم دیگه چاره ندارم

پسرای ناز من پاشین اماده بشین

یا علی خدا بخواد دیگه رفتنی شدین

برید و برا حسین سینتون و چاک کنین

کارتون درست شده اشکتون و پاک کنید

شمشیرار و وردارید سر و بالا بگیرید

اونجوری که من میگم اذن از اقا بگیرید

هر چی التماس کنید نمیشه بازم کمه

تیر اخر همینه تو رو جون فاطمه

اقا بذار که ما بریم تو رو به جون فاطمه

همه بشن فدا چرا ما دو تایی نگاه کنیم

مگه میشه شیش ماهه رو سه شعبه از شیر بگیره

تنها باشی و بی سپاه ما دو تایی نگاه کنیم

مگه میشه تنها بری ما هم تو خیمه بمونیم

بیفتی زیر دست و پا ما دو تایی نگاه کنیم

مگه میشه تنها بری بعد تو این حرومیا

بیان به سمت خیمه ها ما دو تایی نگاه کنیم

مگه میشه تنها بری تنت بمونه رو زمین

سرت بره رو نیزه ها ما دو تایی نگاه کنیم

مگه میشه تنها بری خودت بگو تو رو خدا

اتیش بگیره خیمه ها ما دو تایی نگاه کنیم

مگه میشه تنها بری دست پلید این سگا

بره به سمت بچه ها ما دو تایی نگاه کنیم

مگه میشه تو نباشی دست سیاه کوفیا

بره به سمت معجرا ما دو تایی نگاه کنیم

مگه میشه تو نباشی سه ساله پیش چشم ما

طناب به روی دست و پا ما بمونیم نگاه کنیم

حالا که راهی نداره ما هم بشیم فدا سرت

چاره نمونده که میگیم تو رو به جون مادرت

زمینه

گفتم به فلک یگانه دوران کیست

فریاد بر اورد که زینب زینب

************

جانا برادر ارامش خواهر رحمی به حال من این لحظه اخر

من با تو از اول همراز و همراهم اوردم برادر همراهم سپاهم

ماه شب تار زینب سالار زینب

*********

حالا که تنها بی ناصر و یاری چه انتظاری از بنت علی داری

در محضرت لبیک روی لبم دارم من مهر غم هایت قربانی بیارم

ارامش جان زینب سالار زینب

*********

تا مرز خیمه دنبال این هایم من دیگر از خیمه بیرون نمی ایم

نشد که باری از دوش تو بردارم من که کسی غیر از تو دارم ندارم

سالار تنهای زینب اقای زینب

زمینه

رب بما شفیتنی رب بما سقیتنی

رب بما نصرتنی رب بما کلاتنی

رب بما ائنتنی شکر لله رب بما عشقتنی

حب حسین اجننی

مرده بدم زنده شدم عش تو را بنده شدم

دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود

داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود

یار حسین دلدار حسین ای عشق بی تکرار حسین

واحد

روح اراده ای با اقتدار پشت حسین ایستاده ای

هم شیر زاده ای هم شیر زن شدی و دو تا شیر زاده ای

فخر مخدرات بانوی با ابهت این خانواده ای

مانند مادرت کوبنده حرف میزنی و فوق العاده ای

از بس جلیله ای عباس داده ای نخ معجر نداده ای

در نزد افتاب کردی از این دو ماه عجب استفاده ای

لشکر کشیده ای از بین خیمه تیغ دو پیکر کشیده ای

این ذوالفقار تو با این دو تا پسر علوی تر کشیده ای

شانه به مویشان سرمه به چشم این دو برادر کشیده ای

ای مادر شهید این نوحه درد را دو برابر کشیده ای

انگار یک تنه جام بلای قافله ای سر کشیده ای

با این که سال ها زحمت برای این دو دلاور کشیده ای

در محضر حسین حالا قلم به واژه مادر کشیده ای

داغی شدید را در چهره ات ندید هر گز کسی غم دو جوان رشید را

بهتر نبوده اند نشنیده اند انچه که گوشت شنید را

یا که ندیده اند از روی تل هر انچه که چشم تو دید را

بهتر ندیده اند انجا که پای زجر به خیمه رسید را

بهتر ندیده اند این قامتی که بین خرابه خمید را

بهتر ندیده اند در شام کوچه گردی و بزم یزید را

بهتر ندیده اند یک سال و نیم موی سراسر سپید را

واحد

ارباب بی کفن ای دور از وطن ای شهید گریه

داغ تو سخته اما به داد دل ها رسیده گریه

از دم اول شد عجین عشقت با شیرم

واسه لبهای تشنت ای اقا میمیرم

بعد صد سال اگر از سر قبرم گذری

من کفن پاره کنم زندگی از سر گیرم

***********

دلم و برده تربت توی سجادم

من با هر سجده روی خاک تو افتادم

نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار

چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم

***********

میاد از اسمونا به گوش دل ها صدای گریه

میاد برا شفای تموم دردا دوای گریه

به تو مدیونم عشق تو کرده ابادم

ای فدای تو کل ابا و اجدادم

فاش می گویم و از گفته خود دل شادم

بنده عشقم و از هر دو جهان ازادم

**********

از این چشای گریون شبیه بارون میریزه گریه

گریه شده پناهم برا خدا هم عزیز گریه

شاه شمشاد قدان خسرو شیرین دهنان

که به مژگان شکنند قلب همه صف شکنان

شور

دیوونه منم عاشقی که دلخون منم

اقا تویی و اونی که پریشونه منم

مجنونم و اون که پای تو می مونه منم

به جز تو کی تو عالم برای من می مونه

تو رو میخوام و هر چی که تو بخوای همونه

**********

من نوکرتم نوکر تو و خواهرتم

من گریه کنه برادر اب اورتم

من سینه زنه عطش علی اصغرتم

رضایت خدا تو رضایت حسینه

دلم همیشه تحت حمایت حسینه

************

ذکر یا حسین چشای من و تر میکنه

اسمش ضربان دل و شدید تر میکنه

حال من و عشق همه جوره بهتر میکنه

منی که زندگیم و برات کنار گذاشتم

نمیدونم چی میشد اگه تو رو نداشتم

شور

میدونم بدم میدونم که نمیکنی ردم

ولی اومدم دوباره دره خونت و زدم

مادرم خونده تو گشوم که فقط من تو رو دارم

به جون مادرم اقا از تو دست بر نمیدارم

اشک و ناله هام از اشکای زلال مادرمه

این پیرن سیام از سفره حلال پدرمه

************

سینه میزنم تا بمونه نشونه رو تنم

رگ گردنم شده ضامن سینه زدنم

به خدا لطف تو اقا بی جوابش نمیذارم

تو پناهم شدی و من از تو دست بر نمیدارم

اون که عاشق راه سفر عشقت و می دونه

اون که لایق زیر نظر عشق تو می مونه

************

همه باورم اینه که تویی سایه سرم

دلم اومده که بشینه یه گوشه حرم

اگه بد بندگی کردم اگه سنگین شده بارم

فقط این و میدونم که از تو دست بر نمیدارم

روح عاشقا خاطر خواه مرام و کرمته

اشک من برا دل تنگی هوای حرمته

شور

تنت به زمین سرت به سنان

سلام الله علیک ایها العطشان

پر از غم تو زمین و زمان

سلام الله علیک ایها العریان

مرمل بادماع در خاک صحرایی حسین من

چرا ای تشنه لب بی یار و تنهعایی حسین من

حسین وای

***************

ته گودال فقط پیکر تو مانده و من

همه رفتند فقط مادر تو مانده و من

سر و انگشتر و انگشت به غارت بردند

پاره های بدن بی سر تو مانده و من 

دانلود فایل های صوتی

ارشیو کامل اشعار حاج محمود کریمی : shear.blog.ir

*******************************

 دانلود مراسم شب چهارم محرم 1394 حاج سید مجید بنی فاطمه

 

متن اشعار شب چهارم محرم 94 بنی فاطمه ریحانه الحسین

روضه

ما را کشاندند به میخانه حسین

تا مستمان کنند ز پیمانه حسین

پروا نکن از اتش دوزخ حسین هست

اتش حرام گشته به پروانه حسین

دست تو سرپرستی ما راسپرده اند

ما را گذاشتند دره خانه حسین

حب الحسین عجننی ای عاقلان شهر

یعنی شدیم ما همه دیوانه حسین

باب الحسین ذکر شریف رقیه است

سوگند میخوریم به دردانه حسین

جان همان سه ساله مرا کربلا ببر

با بچه های هیئت ریحانه الحسین

*************

قامت کمان کند که دو تا تیر اخرش

یک دم سپر شوند برای برادرش

این دو ز کودکی فقط ایینه دیده اند

ایینه ای که اه نسازد مکدرش

وا حیرتا که این دو جوانان زینبند

یا ایستاده تیغ دو سر در برابرش

با جان و دل دو پاره جگر وقف می کند

یک پاره جای خویش و یکی جای همسرش

یک دست گرم اشک گرفتن ز چشم هاش

مشغول عطر و شانه زدن دست دیگرش

چون تکیه گاه اهل حرم بود و کوه صبر

چشمش گدازه ریخت ولی زیر معجرش

زینب به پیشواز شهیدان خود نرفت

تا که خدا نکرده مبادا برادرش

زینب همان شکوه که ناموس غیرت است

زینب که در مدینه غرق بود معبرش

زینب همان که فاطمه از هر نظر شده

از بس که رفته این همه این زن به مادرش

زینب همان که زینت بابای خویش بود

در کربلا شدند پسر هاش زیورش

گفتند عصر واقعه ازاد شد فرات

وقتی گذشته بود دگر اب از سرش

زمینه

دل بی تاب اومده چشم پر از اب اومده

اومده ماه عزا لشکر ارباب اومده

لشکر مشکی پوشا سینه زنای ارباب

شب همه شب میخونن نوحه برای ارباب

جان اقام سن قربان اقام سید العطشان اقام

**************

دل من در به دره درمون دردش سفره

یه نفر نیست که یه شب ما رو زیارت ببره

دست ادب رو سینه سینه زنای ارباب

با یه سلامم میرن پایین پای ارباب

جان اقام سن قربان اقام سید العطشان اقام

**************

اه حسرت میکشم بار مصیبت میکشم

وقتی که گریم نمیاد خیلی خجالت میکشم

پای علم می مونم پای علم میمیرم

خواب دیدم اخر توی راه حرم میمیرم

جان اقام سن قربان اقام سید العطشان اقام

*************

کشتی به گل نشسته اومده با حال خسته اومده

توبه شکسته ولی با دل شکسته اومده

ای جانم تویی راحت و روح و روانم

تویی کشتی امن و امانم تویی علت هر ضربان

من لی غیرک وای حسین

زمینه

ای سایه سرم هستیم فدا سرت

این جور نگام نکن میمیره خواهرت

دسته گلای من سرباز لشکرت

میدونی که من ازشون دل کندم

بذا برن دو تا گل رزمندم

من و ببخش ناقابل قربونیم

اگه کمه به خدا من شرمندم

شرمندم اگه کوچیکن پسرام

فرزندام فدات بشن بسه برام حسین

********

اروم جون من دلواپسم نباش

واست برادرم خواهر بمیره کاش

هستی زینبه قربون تو داداش

پسرامم مثل خودم دل دادن

حالا دیگه به روی خاک افتادن

تموم دلخوشی زینب اینه

خدا رو شکر رو پای تو جون دادن حسین

نوحه

ای همه جا سایه تو روی سرم ثار الله

ناله کنم هم نفس اهل حرم ثار الله

مبادا بدون تو زنده بمانم

مبادا دمی نوحه ات را نخوانم یا حسین

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

***********

هم نفسم گریه مکن بعد علی اکبر

بی کش و تنها بشوی مگر بمیرد خواهر

برایت سپاه از عزیزان بیارم

ز داغ تو میخوانم و خون ببارم یا حسین

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

***********

مادرم و مظطرم و من ارزویی دارم

این دو گلم نذر غمت مکن ردم سالارم

به قربان تو خون این نوگلانم

از عشق تو در گوششان نوحه خوانم یا حسین

واحد

چقدر نام تو زیباست ابا عبد الله

چشم تو خالق دنیاست ابا عبد الله

زائر کرب و بلا حق شفاعت دارد

قطره در کوی تو دریاست ابا عبد الله

دستگیری ز گدا گردن هر ارباب است

کار ما دست تو اقاست ابا عبد الله

مستجاب است دعا گوشه شش گوشه تو

حرمت عرش معلاست ابا عبد الله

هر کسی داد سلامی به تو و اشکش ریخت

او نظر کرده زهراست ابا عبد الله

چشم ما روز قیامت به پره قنداقست

پسرت مالک فرداست ابا عبد الله

روزی گریه ما دست رباب افتاده

روضه خوان در دل صحراست ابا عبد الله

باب بین الحرمین از حرم عباس است

همه جا سفره سقاست ابا عبد الله

مادرت گفت بنی دل ما ریخت بهم

بردن نام تو غوغاست ابا عبد الله

مادرت گوشه گودال تماشا میکرد

بر سر جسم تو دعواست ابا عبد الله

واحد

داره بارون میباره مثل چشمای زهرا

داره بارون میباره رو سر سینه زن ها

داره بارون میباره داره اینجا میشه مثل دریا

بارونی ام تو شبای روضه ها بارونی ام

زیر پای زائرا بارونی ام تو هوای کربلا بارونی ام

حسین دنیای منی حسین اقای منی

حسین تو زمزمه هر شب لبهای منی

واحد

اره این دل دلداری داره که قدرش و نمیدونه

چه کنم از دست این دل که همیشه دل سرگردونه

دل من دلدارش تو نبض من هر بارش تو

توی این دنیا و اون دنیا هم یارش تو

واسه مجنون لیلایی واسه تشنه دریایی

خدایی که اقای اقای اقایی

*********

یه نخ پیرهن مشکیت به کل دنیا می ارزه اقا

یه سفر روزیم کن اربعین  پیاده تا کرب و بلا اقا

سختی این راه عشقه دم ثار الله عشقه

همه این شبها میگن پرچم تو عشقه

تو امیر دنیایی تو عزیز زهرایی

خدایی که اقای اقای اقایی

شور

الهی که چراغ روضه هات روشن باشه

زیر پرچم تو یه دنیا سینه زن باشه

میده بوی تو رو هر کی که دوست داره

با تو خوشبختم و بی تو منم یه اواره

سینه زن هات یکی از یکی اقا تره

خدا نوکرات برات نگهداره

خدا نگهداره گریه کنات و

خدا نگهداره سینه زنات و

خدا نگهداره زائرای کرب و بلات و

*************

من و یادت نره لحظه اخر اربابم

اخه هر کی باشم اسمم نوکر اربابم

نفس اخرم تو رو که میبینم

نشونی منه کبودی سینم

میدونی که ازت یه خواهشی دارم

کنارم باش اقا موقع تلقینم

من و یادت نره بی کس و کارم

میشه پرچم تو سنگ مزارم

جای شهادتین اسم تور تنها میارم

دانلود فایل های صوتی

shear.blog.ir

*******************************

دانلود مراسم شب چهارم محرم 1394 حاج سید مهدی میرداماد قم

 

متن کامل اشعار محرم 94 میرداماد قم



روضه

چرا اواره کوه و بیابانم نمیدانم

چه می خواهد غم عشق تو از جانم نمیدانم

به سمت اسمان رو میکنم هر روز میپرسم

کجایی ماه پشت ابر پنهانم

تو که هر هفته امضا می کنی پرونده ما را

نمی مانم چرا بر عهد و پیمانم

در این عصر غم و تردید اقا با ظهور تو

به جا می ماند ایا دین و ایمانم نمیدانم

فدای قلب پر مهرت که این شبها پر از درد است

محرم مثل تو ناحیه می خوانم نمیدانم

چه می شد اینکه مانند شما خون میکردم

بلا میکرد چون زینب پریشانم نمیدانم

شبیه حر سرم زیر است پشت خیمه ارباب

نگاهش میکند امروز مهمانم نمیدانم

روضه

تو از امروز حر زهرایی

قطره ای بوده ای و دریایی

تو زما اهل بیت پر بودی

بهر ما خانواده حر بودی

شیشه بوده ای و عشق درت کرد

چشم من دل ربود و حرت کرد

ای جدا گشته از حسین بیا

اشک افتاده از دو عین بیا

خالی از خود شدی و از ما پر

سر خود را بلند کن ای حر

پیش تیر بلا سپر گشتی

ما صدایت زدیم برگشتی

تو ندانسته یار ما بودی

کاش دیشب کنار ما بودی

کاش ای نیش تیر ها نوشت

بود یک مشک اب بر دوشت

کاش ای موج بحر سر مستت

بود یک جام اب در دستت

تشنگان را جواب میدادی

به علی اصغر اب میدادی

تو نه حر یزید حر منی

عاشق ترک جان و ترک تنی

باش تا فانی حسین شوی

باش قربانی حسین شوی

زمینه

راحت روحم راحت جانم

قوت قلبم ای ضربانم

حصن حصینم کهف امانم

اثر عشق تو تو شریانم

ای دم اول و ای دم اخرم

تا خدا هست و تو هستی بالا سرم

اسم کسی رو به جز تو نمیبرم

مشهدم کربلا اشهدم یا حسین

یک قدم تا حرم یک نفس تا حسین

کربلا کربلا کربلا

*********

سر درونم شور جنونم

ای همه جونم تاب و توونم

از تو مممنونم به تو مدیونم

با تو میمیرم با تو می مونم

همه هستیم و پای تو میذارم

تنها دلم رو به دست تو میسپارم

تو من و دوست داری من تو رو دوست دارم

با دعای خودت میدونم اومدم

ممنونم که میای مدیونم اومدم

کربلا کربلا کربلا

********

من و هوای حرمت اقا

من و صفای قدمت اقا

من و دعای کرمت اقا

کاش بمیرم تو حرمت اقا

یه کاری کن که برای تو جون بدم

جونم و اقا تو راه جنون بدم

تو حرم جای من تو دلم جای تو

کربلای منه گیره امضای تو

کربلا کربلا کربلا

واحد

عزیز فاطمه فقط تویی که مادرت مادر عالمه

عزیز فاطمه هر چی که از فضائل شما بگم کمه

عزیز فاطمه تو فاطر سماواتی به حق فاطمه

عاشق دلداده ام حرم و ازاده ام

بگو برام جون بده والله اماده ام

حرم و سر به زیرم به عشق تو اسیرم

لحظه اخر میخوام رو دامنت بمیرم

**********

عزیز فاطمه بارون لطف تو بازم رو سر حر بریز

عزیز فاطمه مدهوش میخونت شدم پیمونه پر بریز

عزیز فاطمه از لب گوهر افشونت دوباره در بریز

شد روز عمر من شب جونم رسیده بر لب

از بس که شرمنده ام من از رباب و زینب

لطفت نرفت از یادم غمگینم اما شادم

این لحظه های اخر اقا برس به دادم

واحد

گریه های من و تحویل بگیر خالصانه برا تو میبارم

اگه یک شب به روضه نرسم انگاری که یه چیزی کم دارم

همه زندگیم به تو وابستگیم مسیر بندگیم کربلاته

همه ابروم وسعت ارزوم بغض توی گلوم کربلاته

دلیل زنده بودن حسین برا تو سینه میزنم حسین

**********

جهان تاریکه ولی شیعه میدونه مهتاب تویی

بذار اربعین به دنیا ثابت میشه ارباب تویی

حسین اربابم

کربلا رفتم و بی تاب شدم خواب تو دیدم و بی خواب شدم

همگی حال من و فهمیدم مست شش گوشه ارباب شدم

به شما مبتلام حرمت رو میخوام حرف من یک کلام کربلاته

تو دلم ماتمه دل خوشی هام کمه اونی که مرحمه کربلاته

نفس به عشق تو زدم حسین تو خواستی هیئت اومدم حسین

**********

گره وا کردن با دست حسین و ماه علقمست

تو شور محشر شفاعت کار پسر فاطمست

شور

برای من که عشاقم خیالتم غنیمته

کجای دنیا بهتر از گوشه دنج هیئته

هیئت تو خونمه و هیئت تو عرش خداست

هیئت تو بدون شک شعبه ای از کرب و بلاست

جانم اقا جانم اقا

**********

دیگه نذار تو حسرت دیدن تو کلافه شم

بذار منم به اونا که زائرتن اضافه شم

کرب و بلا حسرتم کرب و بلات ارامشم

هر جوری هست خودم و تا شیش گوشه تو می کشم

جانم اقا

*************

شبایی که از خواب خوش با لب تشنه میپرم

نمیدونم چی میشه که اسم حسین و میبرم

با یه سلام به لب تو با یه سلام به حرمت

مادر تو میگه بیا من زیارت میبرمت

جانم اقا 

دانلود فایل های صوتی