خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی
بصیرت، قرآن، حدیث، احکام، مناسبتهای مذهبی، دروس حوزه، مداحی، طلبگی ...
پیوندها

همسایه ها بخوابید، راحتر از همیشه -  سید مهدی میرداماد

همسایه ها بخوابید، راحتر از همیشه

آخه صدای زهرا،دیگه بلند نمیشه

اونی که صبح و شب ناله، می زد از درد سینه

اگه بار گران بوده،دیگه رفت از مدینه

یافاطمه ، یافاطمه ، یافاطمه ، یازهرا

علی غسّلنی فی الیل

علی کفنّی فی الیل

تا نامردا نبینند

علی دفنّی فی الیل

علی قبر مرا مخفی، زچشم دشمنان کن

وداعی در دل شب با، نیلوفر جوان کن

یافاطمه ، یازهرا، یافاطمه ، یازهرا، یافاطمه ، یازهرا

عزیز مهربونم،جوون قد کمونم

مگه خودت نگفتی

علی پیشت می مونم

مرو ای همسر خسته،ببین قلبم شکسته

کنار در رو سجاده، ببین زینب نشسته

منم و یک مدینه، یه دنیا حرف تو سینه

یادم نیار خدایا، پهلو و میخ و سینه

بلند شد مادر زینب،حالا چه وقت خوابه

کفن پوش سفید من، دلم برات کبابه

یافاطمه ، یافاطمه ، یافاطمه ، یازهرا

دانلود مداحی 

 

بگشودی عاقبت گره ی معجر مرا-حاج محمود کریمی

بگشودی عاقبت گره ی معجر مرا

دیدی نشان پیری و موی سر مرا

دیدی تمام آنچه نشانت نداده ام

ناگفته های سوخته ی حنجر مرا

آثار آن حجوم که با تیغ در غلاف

دستی شکسته ساقه ی نیلوفر مرا

امشب کبودی بدنم فاش می کند

راز وصیت سحر آخر مرا

با اینکه راحتی که دهن باز کرده است

جان می دهی که غسل دهی پیکر مرا

تنهاتر از همیشه به اکراه می بری

از آشیانه سوخته خاکستر مرا

بر روی دست می بری از بس سبک شدم

تا پای قبر این بدن لاغر مرا

شبیهه شمع چکیدن به تو نمی آید

و مرگ را طلبیدن به تو نمی آید

خودت بگو  که مگر چند سال داری تو

جوان شهر خمیدن به تو نمی آید

فقط بلند مشو که زود می اُفتی

بدون بال پریدن به تو نمی آید

تلاش کن که دو چشمی مرا نگاه کنی

چنین ندیدن و دیدن به تو نمی آید

چه خوب بود فقط گوشواره می افتاد

چه کردند؟ شنیدن به تو نمی آید

تکان نخور نفس سینه جابه جا نشود

نفس بلند کشیدن به تو نمی آید

بمان که دخترمان را خودت عروس کنی

به آرزو نرسیدن به تو نمی آید

دانلود مداحی 

 

مردم این شهر دیگه،نه اون مردم خوب،که خیلی هم بدن - حاج محمود کریمی

مردم این شهر دیگه،نه اون مردم خوب،که خیلی هم بدن

تو خونه ای که نبی،اجازه میگرفت،بی اجازه اومدن

دختر پیغمبر رو،پیش چشم ما، تو  خونمون زدن

وای،کشته مارو، غربت مادرمون

وای،تو شعله ها ،سوخته بال و پرمون

وای،یتیم شدیم،آب گذشت از سرمون

بین هیاهوی شهر،کی دیده غربت، نگاه خسته رو

تو اوج طوفان بلا،کی دیده لرزش،پر شکسته رو

تو موج دریای درد،کی دیده کشتی ِ،به خون نشسته رو

وای،روگونه ها اشکامون دونه دونه

وای، توی دلا داغ مادر می مونه

وای،فقط خدا درد ما رو می دونه

وای،کشته مارو، غربت مادرمون

وای،تو شعله ها ،سوخته بال و پرمون

وای،یتیم شدیم،آب گذشت از سرمون

بین اینها هیچ کسی،نبود که لااقل، یکم حیا کنه

با مادر هیچ کس نبود،که تازیانه رو، ازش جدا کنه

کسی نبود بینشون،که دست بسته ی،علی رو وا کنه

وای،آتیش از این پُر شرر تر نمیشه

وای، کسی از این خون جگر تر نمیشه

وای،برای ما هیچ کی مادر نمیشه

شهر مدینه پُر شر

یه عده با تیغ و تبر

آتیش آوردن پشت در

در خونه آتیش گرفت

به پشت در رفت بی سپر

مادرمون چادر به سر

دانلود مداحی 

آرزومه ای خدا، پرواز از این خونه کنم-حاج مهدی سلحشور

حاج مهدی سلحشور

آرزومه ای خدا،پرواز از این خونه کنم

قبل رفتن گیسوی،زینبم و شونه کنم

می روم از این دنیا

می شود علی تنها

من میگم رفتنیم،زینب میگه بازم بمون

ای پرستو بمون و ،بازم برای من بخون

می روم از این دنیا

می شود علی تنها

تا پای جون دادنم،من واسه جونت سپرم

تار مویی نشه کم،از سر تو تاج سرم

بشکند اگر دستم

یاور علی هستم

بین زهرا و علی،آتش در فاصله شد

محسنم اصغر شد و ،دومی هم حرمله شد

می کشه منو آخر

داغ غربت حیدر

دشمن هیزم آورده

فاطمه مگه مُرده

دانلود مداحی 

دگر از زندگی سیرم-نریمان پناهی

سبک :هوای حرم هوای حسین...

دگر از زندگی سیرم

غم هجرت می کند پیرم

ببین اشک دو چشم را

مرو که من بی تو می میرم

مرو مادر،مرو مادر،مرو مادر،مرو مادر،مرو مادر  وای مرو مادر

ببین لرزد صدای من

نگاهم کن ای خدای من

خداوندا تو می دانی

یتیمی زود است برای من

مرو مادر،مرو مادر،مرو مادر،مرو مادر،مرو مادر  وای مرو مادر

به درد من تویی درمان

مکن از من صورتت پنهان

امید من منم زینب

که هستم غرق غم و افغان

خودت دانی که این خانه

شود بی تو همچو ویرانه

ببین  مادر که می گردد

حسین دورت  همچو پروانه

مرو مادر،مرو مادر  وای مرو مادر

چرا پاره شده گوشت

پر از خون است لعل خاموشت

خدا داند که دل تنگم

برای گرمی آغوشت

چرا اینسان زمین گیری

چرا از این زندگی سیری

چرا دست خودت مادر

به پهلوی خود تو می گیری

مرو مادر،مرو مادر،مرو مادر،مرو مادر،مرو مادر  وای مرو مادر

در آن کوچه چه شد مادر

که گردیدی چنین پرپر

خودم دیدم که معجر تو

به پشت در شده خاکستر

در آن آتش زدی فریاد

مرا داده غصه ات بر باد

خودم دیدم تن محسن

به پشت در غرق خون افتاد

غروب تو خزان من

وجودت آرام جان من

چه کس بی تو شود مرهم

به غم های بی کران من

بمان پیشم بهار من

بمان پیشم گلعذار من

بمان مادر کنار من

تو هستی دار و ندار من

مرو مادر،مرو مادر،مرو مادر،مرو مادر،مرو مادر  وای مرو مادر

دانلود مداحی 

 


منبع: باب ا الحرم