خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی
بصیرت، قرآن، حدیث، احکام، مناسبتهای مذهبی، دروس حوزه، مداحی، طلبگی ...
پیوندها

می باره بارون - مداح: حاج سید مجید بنی فاطمه

بنی فاطمه1

دریافت فایل صوتی


می باره بارون روی سر مجنون توی خیابون رویایی

میلرزه پاهاش بارونیه چشماش میگه خدایی تو آقایی

من مانوسم با حرمت آقا حرم تو والله برام بهشته

انگار دستی اومده و از غیب روی دلم اینجور برات نوشته


کربلا کربلا کربلا اللهم ارزقنا


میدونم آخر میرسه یه روزه کنار تو آروم بگیرم

با چشمای تر یا که توی هیئت یا وسط روضه بمیرم

یادم میاد که مادرم هرشب منو میاوردش میون هیئت

یادم میاد مادر من با اشک می گفت تو رو کشتن تو اوج غربت

کوچیک بودم که مادرم حرز تو گردنم می گرد

وقتی محرم میومد لباس سیاه تنم می کرد

بزرگترای من منو به مجلس تو برده ان

هوامو داشته باش آقا منو به تو سپرده ان


می باره بارون روی سر مجنون توی خیابون رویایی

میلرزه پاهاش بارونیه چشماش میگه خدایی تو آقایی

من مانوسم با حرمت آقا حرم تو والله برام بهشته

انگار دستی اومده و از غیب روی دلم اینجور برات نوشته


کربلا کربلا کربلا اللهم ارزقنا

kheyme.blog.ir

*******************************

دلم آروم شده - مداح: حاج سید مجید بنی فاطمه


دلم آروم شده خیالم راحته

اشکای چشمم از نمک سفرته

غم من غمته ، گریه مرحمته

آرزوم جون دادن تو محرمته

بسم الله سینه زن ، بسم الله چشم خیس

بسم الله منو از نوکرات بنویس


مثل من زیاده مثل تو دیگه نیست دیگه نیست دیگه نیست


رفیق شبای بی کسی یار روزای دلواپسی

محرم اومد و میدونم که تو به دادم میرسی

بارون اشک من رو چشای ترم

الهی که سایه ت بمونه رو سرم

هیچ کی تو دل من مثل تو نمی شه

بدجوری میخوامت واسه ی همیشه

بسم الله خوب من ، بسم الله عمر من

بسم الله سرمو توی روضه بزن


دوست دارم بمیرم مثل تو بی کفن بی کفن بی کفن


مسیر بهشته روضه هات ،تو رو به همین سینه زنات

یه کاری کن تا اربعین ، راهی بشم کرب و بلات


رفیق شبای بی کسی یار روزای دلواپسی

محرم اومد و میدونم که تو به دادم میرسی


اگه روضه ت نیام میگیره نفسم

منو ردم نکن همه کار و کسم

آقا جون حاجتم فکر هر ساعتم

جونم رو بگیری وقتی تو هیئتم

بسم الله هم زبون ، بسم الله مهربون

بسم الله روضه ی گودالو تو بخون


بین روضه خودت مرگمو برسون برسون برسون 


تا جایی که من یادم میاد شبای محرم اومدم

تو هم بیا برا کمک وقتی که زیر لحدم 


رفیق شبای بی کسی یار روزای دلواپسی

محرم اومد و میدونم که تو به دادم میرسی

kheyme.blog.ir 

*******************************

دانلود شب اول محرم 94 بنی فاطمه

 دانلود شب اول محرم 1394 حاج سید مجید بنی فاطمه

 

متن کامل اشعار محرم 94 بنی فاطمه ریحانه الحسین

روضه

دوباره دست گرفتی و فرصتم دادی

هزار شکر که بر گریه رخصتم دادی

به پیش مادر سادات نام من بردی

دوباره ماه محرم خجالتم دادی

بهشت را به کسی که حرم نرفته دهید

مرا فقط به همین خانه عادتم دادی

همین که مادر من شد مریض یادم هست

مرا جواب نکردید و تربتم دادی

کسی که محرم این خیمه گشت محرم شد

میان روضه نشستم سیادتم دادی

مرا که رانده ام از هر دری صدا کردی

حسین گفتم و دیدم که قیمتم دادی

************

باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

باز این چه رستخیز عظیم است که از زمین

بی نفخ سور برخواسته تا عرش اعظم است

گویا طلوع میکند از مغرب افتاب

کاشوب در تمامی ذرات عالم است

گر خوانمش قیامت دنیا بعید نیست

کین رستخیز عام که نامش محرم است

در بارگاه قدس که جای ملال نیست

سر های قدسیان همه بر زانوی غم است

جن و ملک بر ادمیان نوحه میکنند

گویا عزای اشرف اولاد ادم است

کشتی شکست خورده طوفان کربلا

در خاک و خون طپیده به میدان کربلا

بودند دیو و دد همه سیراب و می مکید

خاتم ز قحط اب سلیمان کربلا

بر خوان غم چو عالمیان را صلا زدند

اول صلا به سلسله انبیا زدند

این کشته فتاده به هامون حسین توست

وین صید دست و پا زده در خون حسین توست

نه ذوالجناح دگر تاب استقامت داشت

نه سید الشهدا بر جدال طاقت داشت

هوا ز جور مخالف چو قیر گون گردید

عزیز فاطمه از اسب سر نگون گردید

*************

محرم اومده از توی قتلگاه صدای مادرت میاد

محرم اومده بالای تل زینبیه خواهرت میاد

محرم اومده چجور بگم تو کربلا

چی به سرت میاد محرم اومده

من و هوای غمت سیاهی علمت

خودت بگو چی میاد اقا سر حرمت

فدای پیرهن سیات فدای شال عزات

 بذار خودم بمیرم برا همه بچه هات

************

محرم اومده قراره که یه مادری بی شیرخواره بشه

محرم اومده قراره که یه دختری بی گوشواره بشه

محرم اومده قراره که یه خواهری هم اواره بشه محرم اومده

اقا بگو میزنن تیر به گلو میزنن

سه ساله هر دفه که بگه عمو میزنن

گهواره رو میبرن گوشواره رو میبرن

اگه بتونن سر شیر خوار رو میبرن

************

محرم اومده از حالا بوی سوختن دلای ما میاد

محرم اومده بوی اتیش سوزی داره از کربلا میاد

محرم اومده چی توی اتیش سر ناموس خدا میاد

چشای تار میسوزه زخمای خوار میسوزه

انگاری که دوباره در و دیوار میسوزه

تو خیمه ها خولی و تو قتلگاه ساربون

پا برهنه میدوه رقیه تو بیابون

زمینه

از طرف زهرا میرسه دست ما شال عزای تو

روی لبم نوحه و دم یا حسین

روضه به پا میشه خیمه ما میشه کرب و بلای تو

تا که میگم زیر علم یا حسین

یه دنیا غم داشتم ولی یه چیزی کم داشتم ولی

اومد محرم و دلم حرم شد

تو نا کجا بودم ولی چه قدر رها بودم ولی

دلم اسیر صاحب علم شد

عالم حسینیه حسین فصل عزای خون خداست

باز این چه شورش و ماتمه باز این چه نوحه و چه عزاست

************

خدا رو شکر که عاشقم همون غلام سابقم

اتیش عشق تو نمیشه خاموش

عزای شاه عالمه به اذن بی بی فاطمه

تموم کوچه ها شده سیه پوش

تا اخرین نفسم اقا سینه برات میزنم حسین

گریه کنت میمونم اقا ارباب بی کفنم حسین

************

دو عالمه مدهوش تو فدایی شش گوش تو

حرم رو خیلیا هنوز ندیدن

ای عشق بی سر یا حسین غریب مادر یا حسین

برا چی تشنه تو رو سر بریدن

قربان خواهر تو حسین جون کم و نا قابل ما

تا روز محشرم اقا جون بی تاب زینب دل ما

زمینه

یا حبیب من لا حبیب له طبیب من لا طبیب له

مجیب من لا مجیب له یا حسین

محرم اومده داره صدات میاد

صدای گریه عزادارات میاد

صدای طبل و سنج دسته هات میاد

چقدر لباس سیاه به نوکرات میاد

صدای پای ماه صدای سوز و اه

صدای مادرت میون قتلگاه

صدای ا ب اب صدای پیچ و تاب

صدای گریه های بچه رباب

**********

یا رفیق من لا رفیق له شفیق من لا شفیق له

شفیع من لا شفیع له یا حسین

دوباره عطر و بوی نذریات میاد

دوباره بوی سیب کربلات میاد

میگن زمانی اشک نوکرات میاد

که مادرت میون روضه هات میاد

صدای مادرت دعای مادرت

میمیرم اخرش برای مادرت

قسم به خواهرت بگو به دخترت

دعا کنه یه بار برای نوکرت

***********

یا انیس من لا انیس له مغیث من لا مغیث له

مجیر من لا مجیر له یا حسین

تموم عمر من و تو انتظار نذار

برای من یه کربلا کنار بذار

می خوام ببینمت یه بار اگه میشه

کنار شیش گوشه با من قرار بذار

قرار اخرم یه گوشه حرم

نمیشه باورم بیای بالا سرم

شب وفات من  اینه دعای من

یه فاتحه بخونی تو برای من

نوحه

ای همه جا سایه تو روی سرم ثار الله

ناله کنم هم نفس اهل حرم ثار الله

مبادا بدون تو زنده بمانم

مبادا دمی نوحه ات را نخوانم یا حسین

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

************

چشم ترم برده خبر از جگر بی تابم

مسلم خونین جگرم کوفه میا اربابم

در این کوچه ها بی کس و بی نشانم

نیفتاده نام شما از زبانم

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

************

سنگ تو بر سینه زنم شهره این بازارم

سنگ خورم نام تو را ناله کنم سالارم

غم مسلم تو فدای بلایت

ز سوز دلم دم بگیرم برایت یا حسین

شور

وقتی دل تنگم نمیشه برم

من اروم میشم با عکس حرم

قلبم محتاجه یه جرعه نفس

من باشم با تو همین من و بس

دل تنگی یعنی حال من

دل تنگی شد وبال من

دل تنگی سخته واسه اون که هوایی میشه

بی تابی یعنی گریه ها

بی تابی بغض تو صدا

بی تابی یعنی نوکرت کربلایی میشه

حرم من و اشک و اه حرم من و خیمه گاه

حرم من و قتلگاه

شور

ای جان دلم جانان دلم

من بنده و تو سلطان دلم

دل بستم بر نگاه تو اقا جان

جا دارم تو پناه تو اقا جان

من کسی نبودم ولی تو باورم کردی

تا دیدی عاشقم من و کبوترم کردی

من چیزی نمیخوام بسه برام که تو باشی

تا دیدی رو سیام اومدی نوکرم کردی

***********

بازم اومدم با این که بدم

اسمت رو میگم زیر لحدم

قلبم واسه تو میزنه اقا جان

اسمت ارامش منه اقا جان

داری هوامون و یه عمره میشناسم

تا همین حالاشم چیزی نذاشتی کم واسم

من عاشق تو ام تو هم اقا دوسم داری

شک ندارم اقا اخه غلام عباسم

 

دانلود فایل های صوتی - حاج سیدمجید بنی فاطمه شب اول محرم 94

 


ارشیو کامل اشعار حاج محمود کریمی : shear.blog.ir

*******************************

دانلود شب اول محرم 94 کریمی چیذر

 دانلود مراسم شب اول محرم 1394 حاج محمود کریمی چیذر

 

متن کامل اشعار محرم 94 کریمی چیذر


روضه

سیاهه با پرچم سر دره هر خونه

چشاش صاحب الزمان گریونه

هزار ساله پشت این ابر بارونی

خورشید ال فاطمه پنهونه

صاحب این بیرق حضرت خورشیده

دونه دونه به نوکرا اذن میده

چشات و دریا کن بگو اقا رخصت

رسم که اذن میگیرن از داغ دیده

کبوتر قلبم بازم تو دستاته

چشم به دستای عزاداراته

هر چی بهم دادن از لطف زهرا و

از گریه های عمه ساداته

اون که تو رو داره چه نعمتی داره

عاشق شدن چه لذتی داره

پیر و جوون اقا خاطرت و میخوان

این عشق عجب حکایتی داره

ارباب خوبم ماه عزات و عشقه

ارباب خوبم پرچم سیات و عشقه

ارباب خوبم سینه زنات و عشقه

شال ماتمت ابرو به من داد

موج پرچمت دل رو داده بر باد

قصه غمت دریای نگاهم

اسم اعظمت از لبم نیفتاد

ارباب خوبم ماه عزات و عشقه

ارباب خوبم پرچم سیات و عشقه

ارباب خوبم سینه زنات و عشقه

**********

رنگ عالم شد سیاه در جهان عاطفه پیراهن غم شد سیاه

تکیه تکیه یا حسین در غمت پیراهن این شهر کم کم شد سیاه

چون که بالا تر نداشت در میان ماه ها ماه محرم شد سیاه

پوست در سینه زنی سرخ شد شد نیل گون و اخرش هم شد سیاه

بین این رنگین کمان دل سپید و چشم سرخ و رنگ پرچم شد سیاه

**************

روضه

نامه ها امضا شدند و استین ها تا شدند

دور مسلم کوفیان جمع گشتند و به سرعت جمع را منها شدند

کودکان ضرف شیر عاقبت در کوفه و کرب و بلا بابا شدند

بر نمازش کوفیان اقتدا کردند اما در سجودش پا شدند

مسلم و طوعه سپس تن به تن در جنگ با نامردمان تنها شدند

***********

دست بسته با طناب اه اوردند مسلم را شبیه افتاب

کوفیان دیدند که سر زده خورشید بر دار الاماره بی نقاب

حرمله ان جا هم اه با سه تا تیر سه شعبه داد مسلم را عذاب

وای گفتم حرمله چند شب دیگر فقط مانده تا بس کن رباب

مسلم از هم ریخته مثل ظرفی که بیفتد از بلندی با شتاب

با حساب بچه هاش نسل خود را داد پای کربلا با این حساب

**************

سر تو باد سلامت سر من رفت به باد

بدنم پای قدم هات شد اخر بر دار

همه کوفه حریف پسر حیدر نیست

خواهشا بند ز دست های برادر بردار

بر حزر باش از این فرقه بی رهم حسین

خواهشا یک زره قد علی اصغر بردار

خواهش دختراکان از پدران سوغات است

احتیاطا دو سه تا معجر دیگر بردار

پسر فاطمه انگار صدا میشنوم

از گلوی پسر فاطمه خنجر بردار

او که افتاده زمین کار شده راحت پس

چکمه از حنجر اولاد پیمبر بردار

لااقل پیش نگاه همه طفلان حرم

سر بزن بر سر نی نیزه ات از سر بردار

زمینه

ای حجت کردگار وقت مدد است

ای صاحب ذوالفقار وقت مدد است

مرده بودم زنده شدم عشق تو را بنده شدم

دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم

یار حسین دلدار حسین یا سید الاحرار حسین

کلیم اگر دعا کند بی تو دعا نمیشود

مسیح اگر شفا دهد بی تو شفا نمیشود

جان حسین جانان حسین عالم سن قربان حسین

صفا و مروه دیده ام گرد حرم گردیده ام

هیچ کجا برای من کرب و بلا نمیشود

یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی

زمینه

مادر که میکنه گریه برات واویلا مظلوم اقا

دل های ما میشه کرب و بلات واویلا مظلوم اقا

از امشب تا شام عاشورا کربلا غوغا

واویلا محرم شد نوحه زهرا همین دم شد

وای وای ای وای حسین

**********

یک پیروهن توی عرش خدا گلگونه غرق خونه

چشمای حجه ابن الحسن براش گریونه غرق خونه

پریشونه روضه میخونه چشماش بارونه

عالم غرق ماتم با بقیه الاعظم شد

وای وای ای وای حسین

**********

با ذکر العطش سوز دم جیب المای ای وای ای وای

جاری میشه بازم اشکای حیدر های های ای وای ای وای

مثل هر سال میزنم بال بال تا روز گودال

بازم قتلگاه تو پیش چشم ما مجسم شد

وای وای ای وای حسین 

 

دانلود فایلهای صوتی حاج محمود کریمی - شب اول محرم چیذر 94

*******************************

دانلود مراسم شب اول محرم 1394 سید مهدی میرداماد قم

متن کامل اشعار محرم 94 میرداماد قم

روضه

زنده ماندم شب غمت امد

ماه شب های ماتمت امد

حضرت یاس ناله سر داد و

بوی سیب محرمت امد

مادرت گریه کن صدایم کرد

گفت شب های مرحمت امد

من شنیدم که اشک مرحم توست

کشته اشک مرحمت امد

با زهم اول محرم شد

فصل باران نم نمت امد

بوی پیراهنی که غارت شد

تا حوالی پرچمت امد

گریه کردم برای پیروهنت

جان عالم فدای پیروهنت

امدم تا که نوکرت باشم

نذری پای منبرت باشم

منت توست بر سرم ورنه

من که باشم که نوکرت باشم

اذن گریه بده به چشمم تا

زخمی زخم پیکرت باشم

یا که با گریه های ده شبه ام

مونس داغ مادرت باشم

گریه کردم برای پیروهنت

جان عالم فدای پیروهنت

روضه

به زیر تیغم و این اخرین سلام من است

سلام من به حسینی که او امام من است

سلام من به امامم به سید الشهدا

که مقتدای من و شاهد مقام من است

کجایی ای تو مرا کشتی نجات بیا

که بی حضور تو این زندگی حرام من است

اگر چه دورم از ان استان دلم با توست

که ذکر خیر تو کار عل الدوام من است

سزاست شهد شهادت به کام من ریزند

که در فراق تو چندیست تلخ کام من است

حیات و زندگی من عقیده است و جهاد

حسینیم من و این مذهب و مرام من است

میان این همه پیمان شکن به نا کامی

حصار کوفه کنون شهر بند و دام من است

زمینه

دل بی تاب اومده چشم پر از اب اومده

اومده ماه عزا لشکر ارباب اومده

لشکر مشکی پوشا سینه زنای ارباب

شب همه شب میخونن نوحه برای ارباب

جان اقا سن قربان اقا سید العطشان اقا

**********

دل من در به دره درمون دردش سفره

یه نفر هست که شب ما رو زیارت ببره

دست ادب رو سینه سینه زنای ارباب

با یه سلامم میرن پایین پای ارباب

جان اقا سن قربان اقا سید العطشان اقا

**********

اه حسرت میکشم بار مصیبت میکشم

وقتی گریم نمیاد خیلی خجالت میکشم

پای علم میمونم پای علم میمیرم

خواب دیدم اخر توی راه حرم میمیرم

جان اقا سن قربان اقا سید العطشان اقا

نوحه

ماه عزا امد از راه از راه

با پرچم سرخ یا ثار الله

ما با همین پرچم روز محشر

دور تو میگردیم ان شاء الله

ای سالار همه شهیدان

روحی لک الفدا حسین جان

ای سر مستور نور علی نور

شش گوشه ات را می بوسم از دور

**********

من مسلم راه ثار اللهم

شد کوفه غربت قربانگاهم

تا لحظه اخر از او گویم

یار وفا داری  در این راهم

عشق مولا شده سرشتم

نام او را به خون نوشتم

در پای یارم سر میگذارم

با عشق و ایمان جان میسپارم

********

ای دل شده ذکرت مولا مولا

گفتی به لب لبیک یا مولا

دنیا اگر کوفه گردد ای دل

مشکن تو عهد خود را با مولا

مسلم باش و اسیر مولا

تا که گردی سفیر مولا

خود را رها کن با او وفا کن

در کوفه ای دل غوغا به پا کن

واحد

نسیم کرب و بلا باز تو کوچه ها پیچیده

شمشم عطر حریمت تو هیئتا وزیده

میخونه روضه یه مادر با قامتی خمیده

هنوزم از توی گودال میاد صدای مادر

هنوز رو خاک گوداله تن ارباب بی سر

بازم تاریخ میشه تکرار تنها میشه یه خواهر

شهرمون بازم پر از صفاست هر کجا میری روضه به پاست

خوش به حال اون که این شبا زائر حریم کربلاست

حسین جانم وای

************

دوباره چشمای خیسم هوای گریه داره

کویر دل شد گلستون داره بارون میباره

بیچاره اون که هنوزم حسین و دوست نداره

اگه امسال توی روضه تموم کنم چه خوبه

میون روضه سقا جون بکنم چه خوبه

بشه نذر غم زینب جون و تنم چه خوبه

ارزو دارم من از خدا باشم عاشورا تو کربلا

از غم ارباب بی سرم جون بدم بین عزا دارا

حسین جانم وای

واحد

من از عاشورا این و فهیمدم که لبیکم عاشقانه باشه

امامم رو تنها نمیگذارم قراری که داشتم سر جاشه

ندای هل من ناصر ارباب تن اصحابش رو تکون میده

اگه حتی مرده باشی بازم ندای اقات بهت جون میده

یاد گرفتم از کلاس کربلا خون دارم که فرش زیر پات کنم

مادر وهب عجب شعاری داد سر خدا بهم داده فدات کنم

نفسم رو میگیره روضه حتی قدر دو بیت کوتاه

مثل اصحاب منم میخونم لک لبیک یا اباعبدالله

دودمه

به سر دار ولی محرم احرام تو ام لک لبیک حسین

حاجی حج تو و مسلم اسلام تو ام لک لبیک حسین

شور

دل من شده گریان حسین

پریشان پریشان حسین

بنوش اب گوارا و بگو

فدای لب عطشان حسین

شور

باذن الله و باذن رسول الله و

باذن ولی الله امیر المومنین

ادخلوها بسلام امنین

بفرمایید روضه بفرمایید ماتم

بفرمایید هیئت دهه اول محرم

سینه زنای شاه دین به کربلا خوش امدین

*********

بحول لله و بحول حبیب الله و بحول امین الله

توی سینه زنی ذکرم اینه

 حب الحسین عجننی

چقدر خوبه دنیا چه اربابی دارم

ینی میشه بازم روی خاکش سر بذارم

وعده ما سینه زنا پایین پای کربلا

*********

دلم خونه برا ارباب پریشونه

برا ارباب که میخونه صاحب الزمان

السلام علی الذبیح العطشان

سلام ای دل خسته سلام ای بی یاور

سلام ای لب تشنه به زیر نیزه و خنجر 

دانلود فایل های صوتی حاج مهدی میرداماد شب اول محرم 94

shear.blog.ir