خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی
بصیرت، قرآن، حدیث، احکام، مناسبتهای مذهبی، دروس حوزه، مداحی، طلبگی ...
پیوندها

 دانلود شب ششم محرم 1394 حاج محمود کریمی چیذر

 

متن اشعار شب ششم محرم 94 کریمی چیذر 

روضه

من پاره ای از نور مصباح الهدایم

من چشمه جوشانی از خون خدایم

سیاره ای در دامن شمس الضحایم

قربانی راه شهید کربلایم

شمشیر بران علی مرتضایم

من قاسمم نجل امام مجتبایم

من سیزده ساله عزیز دو امامم

فرزند خورشیدم ولی ماه تمامم

سر تا قدم ایینه خیر الانامم

بین بنی هاشم درخشیدست نامم

من قاسمم نجل امام مجتبایم

من از همان طفلی پدر از دست دادم

اه یتیمی شعله میزد بر نهادم

از کودکی درس وفا دادند یادم

گه بر روی دامان زینب سر نهادم

گه بود روی شانه عباس جایم

من قاسمم نجل امام مجتبایم

از لحظه طفلی که بودم شیر خواره

میکرد بر من یوسف زهرا نظاره

با من سخن میگفت چشمش با شاره

میریخت از چشم خدا بینش ستاره

میخواند شرح کربلا را از برایم

من قاسمم نجل امام مجتبایم

از خرد سالی کودکی رزمنده بودم

تنها به امید شهادت زنده بودم

از مهر مولایم حسین اکنده بودم

از شوق جانبازی خود طوفنده بودم

تا عاقبت بردند سوی کربلایم

من قاسمم نجل امام مجتبایم

ان شب که خیل عاشقان اماده بودن

پیش از شهادت جان به جانان داده بودن

سر مست یک پیمانه و یک باده بودن

با هم در اغوش خدا افتاده بودن

بگرفت در اغوش عم با وفایم

من قاسمم نجل امام مجتبایم

فرمود ای جان عمو گردد فدایت

ای بوده در اغوش ثار الله جایت

چونی اگر خون جوشد از سر تا به پایت

گفتی که ای جانم نثار خاک پایت

شیرین تر از شهد است این مرگ برایم

من قاسمم نجل امام مجتبایم

ان دم که اذن رفتن از میدان گرفتم

از فیض انفاس ولایت جان گرفتم

سر را به روی دست چون قران گرفتم

اذن جهاد از حضرت جانان گرفتم

دیگر ندیدم در زمین یا در سمایم

من قاسمم نجل امام مجتبایم

روضه

در هر قدم شوق شهادت بر سرم بود

اشک عمو جاری ز چشمان ترم بود

پیراهنم جای زره بر پیکرم بود

شمشیر و تیغ و نیزه ها بال و پرم بود

می سوخت قلب سنگ ها بر زخم هایم

من قاسمم نجل امام مجتبایم

از زخم تن با تن یکی پیراهنم شد

زخمم فزون از حلقه های جوشنم شد

رنگین ز خون ابه گلویم دامنم شد

زخم دوباره مرحم زخم تنم شد

پامال سم اسب شد قد رسایم

من قاسمم نجل امام مجتبایم

روضه

پر از هلال روی ماه قاسم

خونی شده زلف سیاه قاسم

باباش حسن رسیده پیش از اون که

عمو بیاد به قتلگاه قاسم

به جای نقل و شاخه گل هنوزم

سنگ میاد به حجله گاه قاسم

وا نمیشه لبش ولی یه دنیا

حرف تو اخرین نگاه قاسم

ریگ بیابون داره گر میگریه

با اتیش داغی اه قاسم

تا که عمو بالا سرش میشینه

حالا بیاید یه سر بریم مدینه

تو کوچه ای که راه مادری رو

چهل نفر بستن با بغض و کینه

مادر بلند میشه و باز میفته

گشواره شکسته رو زمینه

خدا نیاره پیری تو کوچه

افتادن مادرش و ببینه

اون اقایی که توی نوجوونی

موهاش سفیده شده واسه همینه

کبودی صورت و درد پهلو

با بچه های فاطمه عجینه

زمینه

از خیمه داره میاد بیرون با هیبت حسنی قاسم

ارباب بی قرار و گریون پیش قمر بنی هاشم

میرسه اروم اروم از لابه لای خیمه

صدای ناله های خیمه برا ماه شبای خیمه

حسن پسرت بی زره میره

حسین داره از غصه میمیره

**********

رو خورشید پیشونیش عمه عمامه علوی بسته

دست عموی علمدارش دستاش و میگیره اهسته

عمه میگه با گریه ای کبوتر شیدا

مثه تو نمیشه پیدا بین نوه های زهرا

وای بیا مادر نگاهی کن

وای بیا قاسم رو راهی کن

***********

می افته رو زمین و غرق سرخی عسل لبهاشه

افتاده و سر خونینش انگار رو دامن باباشه

میرسه صدا ناله از زیر سم مرکب

اومده جون عمو بر لب داره ناله میزنه زینب

وای میکشه رو زمین پاش و

وای داره میبینه باباش و

زمینه

اگر مرا رها کنی تو را رها نمی کنم

سر از تنم جدا کنی چون و چرا نمی کنم

یار حسین دلدار حسین یا سید الاحرار حسین

مرده بدم زنده شدم عشق تو را بنده شدم

دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم

هر که غمت را خرید عشرت عالم فروخت

سوختگان غمت با غم دل خرمند

یوسف مصر بقا در همه عالم تویی

در طلبت مرد و زن امده با درهمند

جان حسین جانان حسین عالم سن قربان حسین

خاک سر کوی تو زنده کند مرده را

زان که شهیدان تو جمله مسیحا دمند

یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی

واحد

من که برا تو مردن ارزومه

زندگی بدون تو حرومه

اگه بمونم توی خیمه کارم

به روح اکبرت قسم تمومه

بمونم و دوباره باز یتیم شم

چه سر نوشت سختی روبرومه

از تو چه پنهون برا اولین بار

بغض یتیمی توی این گلومه

چیز زیادی از بابام یادم نیست

همه میدونن همه چیم عمومه

ای اهل عالم همه چیم عمومه

زندگی بعد اکبرت چه فایده

اگه نباشم سپرت چه فایده

حالا که تنهایی و بی سپاهی

من نباشم تو لشکرت چه فایده

هر جا همیشه رفتی با تو بدم

اینجا نشم هم سفرت چه فایده

هزار بارم بهم بگی بابامی

اینجا نباشم پسرت چه فایده

میخوای امانت دار خوبی باشی

اگه نخواد برادرت چه فایده

واحد

شکن در شکن شده یاس گیسوی من یاسمن

به تفسیر نور منم شمع نه ماه این انجمن

شبیه علی به جز رزم استاد فن و سخن

دو تا حیدرم انا ابن حسین و انا ابن و الحسن

امیری حسین و نعم الامیری مرا پیروهن

حسن زاده ام جمل را بهم ریخت بابای من

برای حسین منم نحت امر دو تا شیر زن

عمو کن حلال که پوشیده ام پیش چشمت کفن

بیا تیغ تیز برایت زره ساختم از بدن

به ازرق بگو پسر هاش را کشته ام تن به تن

سم اسب ها عسل خیز شو تاخت چون بر بدن

دو تا حیدرم انا ابن حسین و انا ابن و الحسن

کنون بشنوید همین روضه را از کسی که برید

بریدن نه اه غلط گفتم از انکه تن را درید

و قاسم چه شد که اندازه اکبرم قد کشید

رها می شود فنا در جمال خدا می شود

و عشق حسین اگر زنده ماند قضا می شود

بخوان روضه خوان که روضه در این جا دو تا می شود

بخوان و ببین مدینه خودش کربلا می شود

بخوان و بگو که قاسم چه زهرا نما می شود

از این جه به بعد قلم ها سم اسب ها می شود

روی یک بدن مگر چند تا نعل جا می شود

بلایی عظیم جهان غرق در این بلا می شود

به خون دست هایش حنا می شود زره بر تن او عبا می شود

تنی بند بندش جدا می شود  زهم استخوان هاش وا می شود

که صورت پر از رد پا می شود

شور

عشق اقا شده دینم با شهیدا که میشینم

 اوج پرواز رو میشینم من همینم که همینم

غریب اقام ای وای

اون که جسمش زیر خاکه باقی موندش یه پلاکه

خونش اینجا توی سینم من همینم که همینم

من شهادت ارزومه تا که این راه روبرومه

چیزی جز نور نمیبینم من همینم که همینم

غریب اقام ای وای

عشقم همونان که براشون چشم به راهن مادراشون

با فراق و غم عجینم من همینم که همینم

پای این عهد حسینی با شهیدای خمینی

استوارم با یقینم من همینم که همینم

غریب اقام ای وای

*************

کشتی شکست خورده طوفان کربلا

در موج خون فتاده به میدان کربلا

گر چشم روزگار بر او فاش می گریست

خون می گذشت از سر ایوان رکبلا

از اب هم مضایقه کردند کوفیان

خوش داشتند حرمت مهمان کربلا

بودند دیو و دد همه سیراب و می مکید

خاتم ز قحط اب سلیمان کربلا

اه از دمی که لشکر اعدا نکرده شرم

کردند رو به خیمه سلطان کربلا

شور

من زیر دین سلطانم سر در گمم من حیرانم

در اختیار دست تو جانم ای جانم

نفس نفس می خوانم تویی تویی درمانم

به غیر تو هیچ عشقی را عشق نمی دانم

پر میزنم تا کربلا من زنده ام با کربلا

*********

خورشید تابانم حسینم روحم حسین جانم حسین

در دام این عشق افتادم از هر چه بند است ازادم

پای غم عشق غم رفت از یادم

من عبد خانه زادم مثل همه اجدادم

من هم به رسم اجدادم دل به تو دادم

پر میزنم تا کربلا من زنده ام با کربلا

*********

رمز جنون رمز یقین عشق یل ام البنین

عشق تو کرده بیدارم ازهر چه بی تو بیزرام

محال دست از عشقت بردارم

شده محبت کارم گدای این دربارم

با این گدایی در عالم ارزو دارم

پر میزنم تا کربلا من زنده ام با کربلا

دانلود فایل های صوتی

ارشیو کامل اشعار حاج محمود کریمی : shear.blog.ir

*******************************

دانلود مراسم شب ششم محرم 1394 حاج سید مهدی میرداماد قم

 

متن کامل اشعار محرم 94 میرداماد قم

روضه

ندیده ایم کریمی گدا نداشته باشد

ندیده ایم طبیبی دوا نداشته باشد

یقین که هیزم قعر جهنمست دلی که

محبت حسن مجتبی نداشته باشد

عجیب مرد کرم فکر مادر است و گر نه

کریم باشد و صحن و سرا نداشته باشد

اگر که تربت کرب و بلا شفاست

بعید است که او غبار مزارش شفا نداشته باشد

غریب واقعه از هر نظر کسیست

که حتی میان خانه خود اشنا نداشته باشد

مسلم است که این سفره غریب مدینه

نمک ندارد اگر کربلا نداشته باشد

روضه

اینک برو که در دل تنگت قرار نیست

خورشید همچنان که تویی اشکار نیست

راهی برای لشکر شب جز فرار نیست

پس چیست ابروانت اگر ذوالفقار نیست

بغض عمو درون گلو بی صدا شکست

باران سنگ بود و سبو بی صدا شکست

او سنگ خورد اما عمو بی صدا شکست

در ازدحام هلهله او بی صدا شکست

************

گریه نکن عمو هزار ماشاالله به تو قد و قامتت

گریه نکن عمو چقد با دقت سنگ زدن اینا به صورتت

گریه نکن عمو بگو به عمه چی بگم من از مصیبتت

نیزه به پهلو زدن شبیه زهرا شدی

خاصیت نعل اینه خوش قد و بالا شدی

شکسته استخونات خون بسته روی چشات

 پاتو نکش رو خاکا عمو بمیره برات

زمینه

عمو جون من و مثه اکبر بدون

لباس رزم اندازه تنم نمیشه دارم میرم

اشکای تو مانع رفتنم نمیشه دارم میرم

دارم میرم نشون بدم توی میدون کربلا رو محشر و

دارم میرم نشون بدم ضرب شصت بچه های حیدر و

دارم میرم نشون بدم شکل رزم علمداره لشکر و

تو دلت شکسته دل منم شکسته شده

عمو جون یتیمت میدونی خیلی خسته شده

**********

من و نگاه کن عمو جون که روی خاکم پر از خونم

میخوام که پاشم از زمین بیام کنارت نمیتونم

پر زا خونم عمو حسین ببین شده پاره پاره پیرهنم

توی میدون بالا سرم بابا اومد لحظه جون کندنم

روی خاکا اخرین جا با سم اسب قد تو میشه تنم

مثه تو عمو جون نفس من بریده شده

تو قدت خمیده یا قد من کشیده شده

نوحه

ماه عزا امد از راه با پرچم سرخ یا ثار الله

ما با همین پرچم روز محشر دور تو میگردیم ان شاء الله

ای سالار همه شهیدان روحی لک الفدا حسین جان

ای سر مستور نور علی نور شش گوشه ات را میبوسم از دور

مولا حسین جان

************

شور جنون دارد سر تا پایت نور خدا پیدا در سیمایت

غوغا به پا کردی با رزم خود خون حسن جاری در رگهایت

مردن در راه دین پیامت اهلا من العسل به کامت

وقتی به دستت تیغ عجل بود دشمن به یاد جنگ جمل بود

مولا حسین جان

*************

هر نو جوانی با عشق و ایمان در راه مولا شد مرد میدان

با گریه میگیرد اذن رفتن در محضر زهرا باشد خندان

بنگر بنگر چه سر فرازن مثل قاسم حماسه سازن

دلداده های ماه حسینن فهمیده ها راه حسینن

واحد

به دادم برس ای عمو جونم که زخمی گوش تو میدون

گرفته گلاب از گلم دشمن عسل ریخته از لعل گلگونم

صدات کردم پر از دردم زدم دست و پا توی خونم

تا انداخت من و لشکر کوفه صدات کردم از زیر اسباشون

بمیرم عمو واسه جسم تو چرا اینقدر سنگین پاشون

شکسته سینم دارم میبینم مثه بابام کشته کینم

عموی مظلوم

****************

گل لاله پرپرم قاسم رفیق علی اکبرم قاسم

تک و تنها جسمت رو از میدون به زحمت دارم میبرم قاسم

دلم خونه دلم خونه شده خاک غم سرم قاسم

بوی یاس پیچید توی میدون دلم میگه انگار بابات اینجاس

فدای قد و قامتت قاسم شدی حالا مث عموت عباس

اینا نامردن اینا بی دردن که با هم سنگ بارونت کردن

واحد

دوست دارم حال و هوات و گریه سینه زنات و

دوست دارم پرچم سرخ روی گنبد طلات و

دوست دارم شال عزات و طعم شیرین غمات و

دوست دارم چشام که وا شد ببینم کرب و بلات و

قلبم از همه سیره تو دام تو زنجیره

هر کس که شهیدت شد هیچ وقتی نمیمیره

عرش معلا یعنی کربلا قبله گه ما یعنی کربلا

خونه زهرا یعنی کربلا

جنت الاعلا یعنی کربلا بهشت دنیا یعنی کربلا

قبله دلها یعنی کربلا

دوست دارم سینه زنیت و اون چشای حسنیت و

دوست دارم مهر حسن و روی قلبم بزنی تو

دوست دارم پای تو باشم پای غم های تو باشم

دوست دارم پیر شم و جز پیر غلام های تو باشم

باز امشب هواییتم مشغول گداییتم

اقا جون خاطر خاتم اقا جون فداییتم

تو التماس دستای منی تو ارزوی چشمای منی

شکر خدا اقای منی

شور

همیشه با یاد قدیم تو روضه ها دم میگیرم

دلم میخواد اخر عمر تو هیئت تو بمیرم

اگه غمت بر پا نبود دل منم اینجا نبود

مثه قدیما می خونم اگه حسین ما نبود

اگه حسین ما نبود عشق این همه زیبا نبود

چیزی به اسم عاشقی تو سینه دنیا نبود

یا لیتنا کنا معک

*************

خودت میدونی یا حسین برای بیعت اومدم

برا عزا داری تو با قصد غربت اومدم

تو اولی و اخری ندارم عشق دیگری

اگه نبودن نوکری بلد نبودم نوکری

میدونم نوکری بلد نیستم

میدونی اینقدا که بد نیستم

هر چی باشه گریه کنم هر چی باشه سینه زنم

هر جایی که روضه به پاست یه پای ثابتش منم

سفره داره کرمی سایه سرمی مهربون تر از مادرمی

کربلا کربلا عکس حرم سنگ صبوره

**********

صدای تو داره میاد میگه قبول باشه به ما

نشسته ام رو به حرم میخوام بیام به کربلا

به سینه و سر میزنم فقط با عشق فاطمه

تو این شبای عاشقی حرم شده فکر همه

حرم شده فکر هر روزم

به پای عشق تو میسوزم

جواز نوکریم و تو باطل نکن

نگاه به این گدای ناقابل نکن

حرم ندیده من و زیر گل نکن

مناجات

سرم خاک کف پای حسین است

دلم مجنون صحرای حسین است

به وقت مرگ چشمم را نبندید

نگاه من به سیمای حسین است

لالالالا گل پونه من تب خونه من

بذار باز سرت رو روی شونه من

رازی بودم یه کم دیر بخوابی

ولی سیر بخوابی نه اینکه عزیزم

با این تیر بخوابی

دم خیمه مادرت افتاد

توی خیمه خواهرت افتاد   

دانلود فایل های صوتی

shear.blog.ir

*******************************

دانلود مراسم شب ششم محرم 1394 حاج سید مجید بنی فاطمه

 

متن کامل اشعار محرم 94 بنی فاطمه ریحانه الحسین

روضه

دوباره مرغ روحم هوای کربلا کرد

دل شکسته ام را اسیر و مبتلا کرد

ز سر گذشته اشکم به لب رسیده جانم

که هر چه کرد با من فراق کربلا کرد

شود تمام هستی فدای ان دو دوستی

که غرق بوسه با اشک علی مرتضی کرد

سزد همه جوانان حنا ز خون ببندند

که جا به حجله خون یتیم مجتبی کرد

****************

بال فرشته که خاک پای حسین است

فرش حسینیه عزای حسین است

فاطمه دنبالش است روز قیامت

هر که به دنبال دسته های حسین است

شعر من و تو که افتخار ندارد

تا که خدا مرثیه سرای حسین است

رحمت زهرا برای این که بریزد

منتظر گریه ای برای حسین است

در دل مردم چه هست کار ندارم

در دل ما که بر و بیای حسین است

دست به سمت کسی دراز نکردیم

هر دو جهان دست ما گدای حسین است

گندم شهر حسین روزی ما شد

باز سر سفره ها غذای حسین است

قیمت اشک برای خون خدا هست

دست همان کس که خون بهای حسین است

پرچم کرب و بلا همیشه بلند است

حافظ پرچم اگر خدای حسین است

هر چه که ما خواستیم فاطمه داده

انچه فقط مانده کربلای حسین است

**************

رخ عیان کرد و باز غوغا شد

اسمان هم به پای او پا شد

نسبی از کریم های دارد

از همان کودکیش اقا بود

سیزده سال زندگی کرد و

همه اعتبار دنیا شد

با ابالفضل بودنش این شد

شکل رزمش شبیه سقا شد

با عمو بود از همان اول

در دلش شور کربلا جا شد

بعد از این که حسن ز دنیا رفت

همه دلخوشی مولا شد

*************

کی میگه هر کی یتیمه مجلسش صفا نداره

مگه هر کسی یتیم شد تو دلش خدا نداره

گل بریزید رو سر عروس و دوماد

عروس از تبار یاس و دومادم شاخه شمشاد

مگه میشه تو عروسی بابای دوماد نباشه

دعوا باشه سر اینکه نقل سنگ و کی بپاشه

یوسف مصری که میگن پیش این دوماد کی باشه

توی کوچه های کوفه روی نیزه پا گشا شه

زمینه

جانم قاسم صورتت و پوشوندی

جانم قاسم چه رجزی می خوندی

داره میرسه صدای حسن میجنگی برام به جای حسن

چه جنگاوری ای این الکریم سر تو میاد بلای عظیم

تا جای زره پوشیدی کفن ترسیدم ربات عزیز من

با سر نیزه ها دورت میکنن دور تو شده پر از دشمن

************

جانم قاسم اسیر نیزه هایی

جانم قاسم اخه بگو کجایی

صدام میزنی نمیبینمت اتیشم زده عزیزم غمت

بالای سرت عمو جون رسید دیدم قاتلت موهات و کشید

افتادم حالا یاد مجتبی هر جای تنت پر از تیره

دست و پا نزن پا شو جون من از داغت عموت زمین گیره

*************

ای وای قاسم چرا روی زمینی

دیگه حتی نمیتونی بشینی

نداره تنت جای سالمی نشد باورم همون قاسمی

تنت له شده زیر مرکبا واسه بردنت ندارم عبا

من رو تا حرم یاری کن پسر قدت شده مثه علی اکبر

جونم رو گرفت خون تو گلوت شد پهلوی تو مثه مادر

نوحه

ای همه جا سایه تو روی سرم ثار الله

ناله کنم هم نفس اهل حرم ثار الله

مبادا بدون تو زنده بمانم

مبادا دمی نوحه ات را نخوانم یا حسین

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

***********

بی دلم و از دل تو بی خبرم ای جانم

جان عمو اذن بده منتظر فرمانم

برای تو از دل برت نامه دارم

ز تو خوانم و عاشق و بی قرارم یا حسین

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

***********

گفته پدر نام تو را زمزمه هر شب گویم

ماه حسین شاه حسین به زیر مرکب گویم

شده بسته با سم اسبان دهانت

تو را خوانم ای جان عالم ز جانم یا حسین

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

واحد

تو خواستی کمی ز کار عشق سر در اوری

و از نهال قامت خودت ثمر در اوری

امانتی به مادر تو داده بود مجتبی

سپرده است نامه را دم سحر در اوری

همین که از عموی خود گرفتی اذن رزم را

نمانده بود اندکی ز شوق پر در اوری

سر نترس داری و پدر بزرگ تو علی

عجیب نیست از تنت زره اگر در اوری

نداشت قلعه کربلا و گر نه که برای تو

نداشت کار تا ز چارچوب در در اوری

رجز بخوان خاندان خویش را به رخ بکش

که کفر این سپاه کفر بیشتر در اوری

بچرخ تیغ خود به روی خاک دشت سر بریز

بزن که از حرام زاده ها پدر در اوری

نشد حریف تو کسی و می کنند دوره ات

خدا کند که جان سالم از خطر در اوری

سبک نمیشود مصیبت تو با دو قطره اشک

تو گریه حسین نه از او جگر در اوری

از این به بعد هم قد پسر عموت می شوی

برو که روی نیزه ها از عشق سر در اوری

واحد

چشای من رو نگاه تو کرده دریا عمو جون

حالا که علی اکبر رفت چه جوری بمونم من تنها

 تو این وانفسا

تو که یه بارم نه به م نگفتی

حالا میگی که تو خیمه بمونم

بچه یتیم و میشکنی دلش رو

من و میذاری با اشک رونم

اه ببین حق حق می کنم اه بمونم دق می کنم

واحد

اره این دل دلداری داره که قدرش و نمیدونه

چه کنم از دست این دل که همیشه دل سرگردونه

دل من دلدارش تو نبض من هر بارش تو

توی این دنیا و اون دنیا هم یارش تو

واسه مجنون لیلایی واسه تشنه دریایی

خدایی که اقای اقای اقایی

*********

یه نخ پیرهن مشکیت به کل دنیا می ارزه اقا

یه سفر روزیم کن اربعین  پیاده تا کرب و بلا اقا

سختی این راه عشقه دم ثار الله عشقه

همه این شبها میگن پرچم تو عشقه

تو امیر دنیایی تو عزیز زهرایی

خدایی که اقای اقای اقایی

شور

الهی که چراغ روضه هات روشن باشه

زیر پرچم تو یه دنیا سینه زن باشه

میده بوی تو رو هر کی که دوست داره

با تو خوشبختم و بی تو منم یه اواره

سینه زن هات یکی از یکی اقا تره

خدا نوکرات برات نگهداره

خدا نگهداره گریه کنات و

خدا نگهداره سینه زنات و

خدا نگهداره زائرای کرب و بلات و

*************

من و یادت نره لحظه اخر اربابم

اخه هر کی باشم اسمم نوکر اربابم

نفس اخرم تو رو که میبینم

نشونی منه کبودی سینم

میدونی که ازت یه خواهشی دارم

کنارم باش اقا موقع تلقینم

من و یادت نره بی کس و کارم

دانلود فایل های صوتی

shear.blog.ir


مجموعه متن وصوت مداحی های محرم 94 - کریمی بنی فاطمه میرداماد به تفکیک شبهای محرم