خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی
بصیرت، قرآن، حدیث، احکام، مناسبتهای مذهبی، دروس حوزه، مداحی، طلبگی ...
پیوندها

استقبال کاربران خارجی از واکنش جالب پناهیان به درخواست یک دختربچه + فیلم

در این کلیپ اتفاقی خواهد افتاد که بسیار جالب است و در عین حال محبت و مهربانی را در دین اسلام نشان میدهد | همراه با زیر نویس انگلیسی

انتشار یک ویدئوی جالب از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان بازتاب‌های مختلفی در رسانه‌های خارجی و شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

هفته گذشته بود که «Elhaam magazine» کلیپی کوتاه از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان را با زیر نویس انگلیسی تدوین کرد و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. «Elhaam magazine» وبسایتی انگلیسی زبان است که هدفش را ترویج اندیشه‌های پیامبر اسلام و اهل بیت(علیهم السلام) قرار داده و تصریح کرده است: «ما می‌خواهیم مسلمانان و غیر مسلمانان آمریکا به فهم بهتری نسبت به فرهنگ و اندیشه‌های اسلامی برسند.»

مشخص نیست که سخنرانی در چه مناسبتی انجام شده است. پناهیان بالای منبر نشسته و مشغول سخنرانی است که صدای یک کودک، سخنانش را قطع می‌کند. دختربچه‌ای خودش را پای منبر رسانده و به سخنران سلام می‌کند.کودک پس از آنکه پناهیان جواب سلامش را می‌دهد، می‌گوید: «بیام بالا؟»؛ همه مردم می‌خندند و سخنران می‌گوید: «بیا عزیزم!»؛ مردم صلوات می‌فرستند و کودک روی پای پناهیان می‌نشیند و کودک به او می‌گوید: «بخون!».

سخنرانی خیلی عادی و طبیعی ادامه دارد و دختربچه هم کم‌کم خودش را روی دست پناهیان جابه‌جا می‌کند. در آخرین نمایی که از سخنرانی می‌بینیم، کودک کاملا خوابش برده است، چند جوان می‌آیند و بچه را می‌گیرند تا حاج آقا پناهیان از بالای منبر پایین بیاید.

این ویدئو تنها در سایت یوتیوب حدود ۴۰۰هزار بازدید داشته و با نظرهای متفاوتی از سوی کاربران غیر ایرانی و حتی غیر مسلمان مواجه شده است. شخصی نوشته است: «من مسلمانم و به این ویدئو افتخار می‌کنم»، دیگری نوشته است: «صدای سخنران واقعا آرامش بخش است». شخص دیگری هم نوشته است: «این نمایش دهنده فرهنگ اسلام است».

دانلود فیلم با حجم 6.6 مگابایت از سایت ارزشی روشنگری

نظرات  (۵)

۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۲۹ سیّد محمّد جعاوله
عالی
۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۵۸ ابوالفضل نخعی
بسیا عالی و آموزنده.
متشکرم.+++
پاسخ:
عید بزرگ میلاد حضرت مولی الموحدین امیرمومنین علی علیه السلام بر شما و تمام دوستان مبارک.
پیشنهاد ما: لطفا به لینک زیر بروید:
۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۲۹ محمد مهدی امجدیان
عالی
پاسخ:
ممنون از نظر شما
۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۱ دانشنامه دفاعی
سلام علیکم
این کلیپ را قبلا دیده بودم
خیلی جالب است
هر کس که ندیده پیشنهاد میکنم ببیند
پاسخ:
تشکر
عالی بود