خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی
بصیرت، قرآن، حدیث، احکام، مناسبتهای مذهبی، دروس حوزه، مداحی، طلبگی ...
پیوندها

 دانلود مراسم شب هفتم محرم 1394 حاج محمود کریمی چیذر


متن کامل اشعار شب هفتم محرم 94 کریمی چیذر

روضه

اقا امشب چه خوبه به اینا نظر کنی

اینا ساله اول که اومدن سینه زنی

اقا میشه امشبه رو به خاطر اینا به ما نظر کنی

شب عطش رسیده و صبر رباب سر اومده

به یاری سینه زنا لشکر اصغر اومده

ای علی ای وای علی اروم بگیر لالای علی

اینا اینجا بیمه با اشک عاشقا میشن

باره اول که از مادراشون جدا میشن

اینا یه روز بزرگ میشن فدایای یوسف زهرا میشن

این بچه ها مادراشون منتظرن با التهاب

ای مادرای منتظر گریه کنید برا رباب

ای علی ای وای علی اروم بگیر لالای علی

اگه اشکی داریم از پره قنداقمونه

صئای گریه هامون تو گوش این ها می مونه

از این به بعد اینا دیگه خادم درگاه حسین اسمشونه

برای این سینه زنای بعد از این دعا کنید

روضه امشب همینه گلوشون و نگاه کنید

ای علی ای وای علی اروم بگیر لالای علی

دلمون شعله ور از روضه رباب شده

روضه ای که دل ماهیا براش کباب شده

روهض اون مادری که براش یددن اب عذاب شده

میره و به غنچه روی نی نگاهشه

اونی ام که تیر و زد تموم راه همراهشه

دلواپس افتادن سر کوچیک طفل بی گناهشه

دیگه از بعد علی زیر سایه نمیره

توی اغوشش یه قنداق خیالی میگیره

با نیزه دار همسفره روزی هزار بار پای نیزه میمیره

روضه

یادم نمیره پسرم به سینه ناخن زدنت

قد تو یه ذره نداشتیم که بپوشم به تنت

خوابیده بودی زیر خاک

دیدم هف هشتا نیزه رفت تو بدنت

وای که هر چقدر دقیق حرمله گلوت و زد

در عوض این نیزه دار اصلا هدف گیری نکرد

نیزه رو بی هوا زد حالت چشما تغییری نکرد

یادم نمیره پسرم کار تو به کجا کشوند

برای یه ساعتم جسم تو زیر خاک نموند

اون که سر خاکیت و برد

سرت رو با غلاف شمشیر می تکوند

*************

داری میری تو میدون زود برگرد

میشه مادر پریشون زود بر گرد

به دل من بد افتاده عزیزم

برو اما علی جون زود برگرد

میدونستم گلو پاشیده میشه

گل امید مادر چیده میشه

 

زمینه

همراه بابایی هم قد سقایی

طفل شهید من ما بین مردایی

سر بچم روی نیزه سر باباش روبروشه

الهی مادر بمیره سر نیزه تو گلوشه

گریه کم کن برام علی لای لای ای بالام علی لای لای

هر جا رفتی میام علی لا ی لای ای بالام علی لای لای

**********

خوندی رجز مادر مثل علی اکبر

با گریه تو میدون گفتی انالحیدر

تو نمیخواستی که تنها توی گهواره بمونی

چه رجز هایی که خوندی با زبون بی زبونی

این شده ناله هام علی لای لای ای بالام علی لای لای

من علیم و میخوام علی لا ی لای ای بالام علی لای لای

************

گهواره خالی رو دست مادر موند

از اون علی اصغر تنها همین سر موند

تنت از ضعف نیمه جون بود که تو رو از شیر گرفتن

تا دیدن اروم نمیشی سرت و با تیر گرفتن

خون شده گریه هام علی لا ی لای ای بالام علی لای لای

ای سوزوز ای انام علی لای لای ای بالام علی لای لای

زمینه

مادر لالالالا بکن خوابی

مادر همه خوابن تو بیداری

وقتی شهیدامون چراغ راهمونن

ستاره های کربلا تو اسمونن

وقتی شهیدا زنده ان تا روز محشر

مادراشون با چشمه زمزم میخونن

مادر لالالالا بکن خوابی

مادر همه خوابن تو بیداری

بودی عصای پیری من ای دلاور

شکر خدا اخر شدی یار پیمبر

مادر اگه زهرا رو دیدی با حسینش

سفارش مارم بکن ای جان مادر

ننه لالا بکن خوابی

مادر همه خوابن تو بیداری

مادر عزیزم ای به قربونت جمالت

پریدی توی اسمون قربون بالت

نون حلال و سفره بابات چه کرده

فدا سر مولام شدی شیرم حلالت

زمینه

مرده بدم زنده شدم عشق تو را بنده شدم

دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم

یار حسین دلدار حسین یا سید الاحرار حسین

جان حسین جانان حسین عالم سن قربان حسین

یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی

واحد

ای عزیزکم صدات میگیره

گریه می کنی مادرت بمیره

اشک نریز گریه نکن مادر خدا کریمه

منم دارم میمیرم این حس مادریمه

امید داشتم عصای پیریم بشی

 توان روزهای دستگیریم بشی

بمون پا به پای اسیریم بشی

*********

خشکی لبات من و سوزونده

 دیگه جون برا مادرت نمونده

مثه تب رو گونه هات دل منم کبابه

میمیری از تشنگی و این بد ترین عذابه

امید داشتم امید مادر بشی

یه پهلون مثه علی اکبر بشی

 بزرگتر بشی و دلاور بشی

**********

منتظر نباش عمو نیومد

فاطمه تو رو گمونم صدا زد

کبوتر تشنه من برو خدا به همرات

تو هم برو جز تو کسی نمونده واسه بابات

امید داشتم که قلبت و شاد کنم

تو رو من خودم یه روز دوماد کنم

یه روز خونم و با تو اباد کنم

واحد

پریدند و گشتند و شمشیر با هم سه تا تیر باهم

گلو و سه شعبه شدند از لب یکدگر سیر با هم

به هم چفت گشتند اگر چه شدند اشنا دیر با هم

گلو و سه شعبه به یک لحظه کردند تغییر با هم

به لب ها دادند سه دستی همان لحظه شیر با هم

به هنگام برخورد کشیدند یک دشت تکبیر با هم

عجب لحظه ای شد شدند عمه و مادرت پیر با هم

همین لحظه ها بودند که گشتند هر دو زمین گیر با هم

زمان رفت از حال جهان کور و صحرا کر و باد شد لال

هدف بود جذاب سه شعبه پریده اگر با سه تا بال

برای تن تو شده دستهای پدر مثل گودال

و حجم گلویت شده زیر پای سه تا تیر پامال

پس از رفتن تو ز پایش رقیه در اورد خلخال

پس از رفتنت رفت ز گوشش به غارت همان چند مثقال

تو را گر نمیدید ربابت نمی رفت این قدر از حال

دودمه

قاتل جون بابایی من مجنون تو لیلایی بخواب عزیزم لالایی

زائر روی زهرایی با روی تماشایی بخواب عزیزم لالایی

دانلود فایل های صوتی

ارشیو کامل اشعار حاج محمود کریمی : shear.blog.ir
*******************************

دانلود مراسم شب هفتم محرم 1394 حاج سید مهدی میرداماد  

متن کامل اشعار شب هفتم محرم 94 میرداماد قم

روضه

عمریست تشنه کام تو هستیم و اب نیست

عمریست بی قرار نشستیم و تاب نیست

سرشار از محبت و از مهربانی است

در عالم حضور تو حرف عذاب نیست

ما گوشمان نمی شنود پاسخ تو را

ور نه سلام های کسی بی جواب نیست

می جویمت به خواب و نفهمیده ام هنوز

در چشم های منتظران تو خواب نیست

بهتر بمیرد انکه دلش بین روضه ها

از داغ خشکی لب جدت کباب نیست

حالا که حرف تشنگی امد مصیبتی

بالا تر از مصیبت طفل رباب نیست

روضه

گریه نکن رباب بلاخره یکی به خواهشش جواب میده

گریه نکن رباب ببین داره اشکای تو ما رو عذاب میده

گریه نکن رباب اخر یکی پیدا میشه یه قطره اب میده

*************

امدم خیمه تا وداع کنم دیدم از داغ اب می سوزی

بردم ابی دهم ولی دیدم زیر این افتاب می سوزی

پشت سر را نگاه کن پسرم جلوی خیمه ها رباب نشست

به امیدی که خیمه برگردی امد و زیر افتاب نشست

من که طاقت ندارم ای گل من که نگاهی کنم به پشت سرم

لیک حس می کنم که امده اند جلوی خیمه ها زنان حرم

گر چه ای کودکم نمیبینم ذره ای رحم در دل اعدا

شاید این دفعه وضع فرق کند کودک من توکلت به خدا

به رخ کودکم نگاه کنید رنگ دیگر به روی طفلم نیست

کوفیان ارحمو لهذ الطفل قطره ای هم برای او کافیست

روضه

لالالالا گل پونه من

تب خونه من بذار باز سرت رو روی شونه من

رازی بودم یه کم دیر بخوابی ولی سیر بخوابی

نه اینکه عزیزم با این تیر بخوابی

لالالالا بخواب ای امیدم

بخواب ای عزیزم روی صورت تو چه جور خاک بریزم

حالا که شد یه گهواره خالی یه قنداقه خونی

دعام اینه زیر سم اسب نمونی

زمینه

بارونم بباره تو دیگه بیدار نمیشی

سقا اب بیاره تو دیگه بیدار نمیشی

دیگه امید بارون ندارم میخوای بری برو

بذا برم یه قران بیارم میخوای بری برو

تو داری میری و من منتظرت می مونم

واسه گهواره خالی لالایی میخونم

********

دم سفر بذارید ببوسم گلوی غنچم و

دیگه نمیشنوم من صدای گریه بچم و

برو و نذار عزیزم که بابات تنها شه

وای اگه سپیدی زیر گلوت پیدا شه

تو اغوش بابات نفس راحت کشیدی

با تیر سه شعبه یه دفه از خواب پریدی

نوحه

ماه عزا امد از راه با پرچم سرخ یا ثار الله

ما با همین پرچم روز محشر دور تو می گردیم ان شاء الله

ای سالار همه شهیدان روحی لک الفدا حسین جان

ای سر مستور نور علی نور شش گوشه ات را می بوسم از دور

جانم حسین جان

*************

گاهی نگاهی کن بر حال ما گاهی بکش دستی بر بال ما

قنداقه سرخت ای شش ماهه شد کعبه عشق و امال ما

چشم ما مانده بر عطایت بر دستان گره گشایت

لطف حسینی گردیده رایج وقتی تو هستی باب الحوائج

جانم حسین جان

*************

لب تشنه ات مانده هر چه دریا از خون تو رنگین عرش اعلا

پر می کشی سوی باغ رضوان باشد عروجت بر دست بابا

زهرا گردیده بی قرارت محسن باشد در انتظارت

در اوج غربت بر قلب بابا لبخند سرخت داده تسلا

واحد

لالالالا علی حالا بگو که چی بگ به مادرت رباب

لالالالا علی خدا کنه نبینه خون حنجرت رباب

لالالالا علی دعا بکن که نرسه بالا سرت رباب

زیر عبا میبرم قنداقت و تا حرم

چقدر کوچیک علی قربون قبرت برم

چشات هنوز بازه و داره میخنده لبات

تنها دارم میگیرم تشییع جنازه برات

************

لالایی اصغرم حل نشده برای من اخر یه مسئله

کشتن شیش ماهه مگه که داره هلهله

الهی درد بی دوا بگیره حرمله

قنداقه غرق خونه حنجره لاله گونه

الهی هیچ شیر خواره داغش به دل نمونه

لالای علی علی جان

***********

لالالالا علی قبل از غروب اتیش به قلب خیمه ها نزن

لالالالا علی اینجوری روی دستای بابا دست و پا نزن

لالالالا علی با حنجر بریده مادر و صدا نزن

زود بود تو رو علی جون بگیره دست خزون

موند رو دلم یه دفعه به من بگی بابا جون

واحد

منم و عشق منم و رسوایی

تویی و لطف تویی و اقایی

همه عالم برا تو میمیرن

واسه اینکه پسر زهرایی

عشق وقتی تو هیئت با اسمت دم میگیرم

عشقه وقتی رو شونم اینجا پرچم میگیرم

عشق لحظه مردن من بی کفن باشم

عشقه اینکه مشغول لطمه زدن باشم

اقا اومدم دنیا تا سینه زن باشم

حسین ثار الله

*************

اسمون فرش این میخونه

من با اسمت میزنم پیمونه

بی تعارف هممون میدونیم

اینکه دنیا به حسین مدیونه

وقتی دل به تو دادم دل از دو عالم کندم

روی سرم سربند یا رقیه می بندم

عشق من شب جمعه کرب و بلا باشم

اقا حاجتم اینه پایین پا باشم

ایشاالله که اربعین تو زائرا باشم

تک

امام العشاق اباعبدالله یه عمریه که من نوکرتم

تویی دنیا و اخرتم با عشقت دل من ارومه

داغت رو دل من معلومه اشک من شبیه بارون و

اه من نفس المهموم به فدات پدر و مادرم

بخرم برم به حرم

*************

من از سائلای هر شبیم علی اکبری و زینبیم

اون هایی که به تو دل بستن از دنیا بریدن دل خستن

کاش بودم پیش زواری که تو بین الحرمینت هستن

نمیره حرم از نظرم بخرم ببرم به حرم حسین

شور

چقدر خوبه تو سینه زنی نفسم اقا بگیره

چقدر خوبه نوکرت اخر گوشه حرم بمیره

چقدر خوبه پیرن سیاه تنها کفن ما باشه

چقدر خوبه کربلای تو اقا وطن ما باشه

چقدر خوبه با تو بودن

چقدر خوبه با تو مردن

چقدر خوبه دل به عشق تو سپردن

حسین جانم جانم اقا

*************

چقدر خوبه که بیمه کنه عشق تو قیامتم رو

چقدر خوبه امضا کنی برات شهادتم رو

چقدر خوبه سایه بابات بالاب سر ما باشه

چقدر خوبه که مادر تو مادر سینه زنا شه

چقدر خوبه گریه اقا چقدر خوبه زاری اقا

چقدر خوبه که هوام و داری اقا

حسین جانم جانم اقا

*************

چقدر خوبه که چشای من به چشم حرم بیفته

چقدر خوبه که به پای تو یه روزی سرم بیفته

چقدر خوبه دل دیوونم هوای زیارت داره

چقدر خوبه حتی بدنم از کربلا بر نگرده

چقدر خوبه لب تشنه چقدر خوبه تک و تنها

شهید شم تو غروب روز عاشورا

دانلود فایل های صوتی

*******************************

 دانلود مراسم شب هفتم محرم 1394 حاج سید مجید بنی فاطمه

 

متن کامل اشعار محرم 94 بنی فاطمه ریحانه الحسین

روضه

نفس تو سینه دم گرفته بازم چشام و غم گرفته

بهونه حرم گرفته دلم گرفته

ردم نکن که جا ندارم کسی به جز شما ندارم

جز اسم تو نوا ندارم دلم گرفته

ارباب تو این دل شب گدات و دریاب

**********

دوش چشمی بر زمان انداختم

با کمیت وحی هر سو ساختم

رفتم انجایی که جبریل خیال

با فراتر رفتنش می سوخت بال

چشم بر اغوش عرش انداختم

هفت جنت را مجسم ساختم

لب فرو بستم سخن محرم نوبد

رفتم انجایی که من محرم نبود

سیر کردم با نزول و با سعود

در تمام افرینش هر چه بود

نا گهان کردم به چشم دل نظر

بر زمینی ز اسمان خوب تر

هفت جنت در مسیرش خوشه ای

افرینش در درونش گوشه ای

جنتی دل حلقه در های او

از ملک بهتر کبوتر های او

انبیا ارند بر گردش طواف

اولیا را دشت و صحرایش مطاف

اشک ها در دامنش انجم شده

ملک امکان در درونش گم شده

هم چو مجنون هر طرف بشتافتم

طایری با بال خونین یافتم

محو مات روی زیبایش شدم

 مست در بزم تماشایش شدم

گفتمش ای مرغ زیبا کیستی

تو ز اب و خاک این گل نیستی

تو که هستی گو که این جا کجا

گفت من جبریلم اینجا کربلاست

کربلا هم عشق و هم شور من است

کربلا سینای من طور من است

کربلا لوحی ز سر ابتداست

کربلا یک قطعه از خون خداست

***************

لالایی لالالایی لالالایی

مثل یک شاپرک از دستای من پر میزنه

داره پر پر میزنه

زمینه

از طرف زهرا میرسه دست ما شال عزای تو

روی لبم نوحه و دم یا حسین

روضه به پا میشه خیمه ما میشه کرب و بلای تو

تا که میگم زیر علم یا حسین

زمینه

دل بی تاب اومده چشم پر از اب اومده

اومده ماه عزا لشکر ارباب اومده

لشکر مشکی پوشا سینه زنای ارباب

شب همه شب میخونن نوحه برای ارباب

جان اقام سن قربان اقام سید العطشان اقام

**************

دل من در به دره درمون دردش سفره

یه نفر نیست که یه شب ما رو زیارت ببره

دست ادب رو سینه سینه زنای ارباب

با یه سلامم میرن پایین پای ارباب

جان اقام سن قربان اقام سید العطشان اقام

**************

اه حسرت میکشم بار مصیبت میکشم

وقتی که گریم نمیاد خیلی خجالت میکشم

پای علم می مونم پای علم میمیرم

خواب دیدم اخر توی راه حرم میمیرم

جان اقام سن قربان اقام سید العطشان اقام

*************

کشتی به گل نشسته اومده با حال خسته اومده

توبه شکسته ولی با دل شکسته اومده

ای جانم تویی راحت و روح و روانم

تویی کشتی امن و امانم تویی علت هر ضربان

من لی غیرک وای حسین

نوحه

ای همه جا سایه تو روی سرم ثار الله

ناله کنم هم نفس اهل حرم ثار الله

مبادا بدون تو زنده بمانم

مبادا دمی نوحه ات را نخوانم

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

*************

نو گل من قهر مکن مادر تو بی تاب است

ارزویم گریه مکن اب دگر نایاب است

ببین غربت شاه خونین جگر را

زبان وا کن و نوحه خوان شو پدر را

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

*************

دشت پر از هلهله شد دل نگرانم مادر

اتش این ولوله افتاده به جانم مادر

کشم دست خود را به زیر گلویم

دعا خوانم و با دل خون بگویم

نوحوا علی الحسین سلطان کربلا

واحد

اره این دل دلداری داره که قدرش و نمیدونه

چه کنم از دست این دل که همیشه دل سرگردونه

دل من دلدارش تو نبض من هر بارش تو

توی این دنیا و اون دنیا هم یارش تو

واسه مجنون لیلایی واسه تشنه دریایی

خدایی که اقای اقای اقایی

*********

یه نخ پیرهن مشکیت به کل دنیا می ارزه اقا

یه سفر روزیم کن اربعین  پیاده تا کرب و بلا اقا

سختی این راه عشقه دم ثار الله عشقه

همه این شبها میگن پرچم تو عشقه

تو امیر دنیایی تو عزیز زهرایی

خدایی که اقای اقای اقایی

شور

الهی که چراغ روضه هات روشن باشه

زیر پرچم تو یه دنیا سینه زن باشه

میده بوی تو رو هر کی که دوست داره

با تو خوشبختم و بی تو منم یه اواره

سینه زن هات یکی از یکی اقا تره

خدا نوکرات برات نگهداره

خدا نگهداره گریه کنات و

خدا نگهداره سینه زنات و

خدا نگهداره زائرای کرب و بلات و

  دانلود فایل های صوتی


shear.blog.ir