خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی

رسانه جوان بصیر و انقلابی

خاکریز مجازی
بصیرت، قرآن، حدیث، احکام، مناسبتهای مذهبی، دروس حوزه، مداحی، طلبگی ...
پیوندها

grey متن مولودی حضرت زهرا

متن مولودی حضرت زهرا – سال ۹۴ – چیذر

سرود (بهمنی)

یا زهرا ۲ مادر مادر مادر
صدیقه ریحانه ام ابیها جانم به همسر مولا
نه فقط مادر سادات مادر عالمه زهراء
عمریه که اینه باورم مادر حسینه مادرم
میگن تمومه نوحه خونه ها به قول اذری زبونا
جان ننه جانان ننه جانیم سنه قربان ننه
==========
دنیا که بی زهرا دنیا نمیشه حاجتم اینه همیشه
حرمش توی مدینه با امام حسن یکی شه
روز محشرم با فاطمه است ذکر دائمم با فاطمه است
میگن تمومه آسمونا به قول آذری زبونا
جان ننه جانان ننه جانیم سنه قربان ننه
===========
بی بی جان اشک چشمامو نگاه کن این عاشق رو یه دعا کن
یه بارم شده بیا پسرم منو صدا کن
آرزومه تا خدا برم از مدینه کربلا برم
میگن همه پیر و جوونا به قول اذری زبونا
یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی
بر مشامم میرسد هر لحضه بوی کربلا
بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا
تشنه ی آب فراتم ای عجل مهلت بده
تا بگیرم در بغل قبر شهید کربلا

سرود

عشق تو تو دلم شور میگیره

امشب به ساحلم موج میزنه

از عشقت زندگیم نور میگیره

عشق تو تو دلم موج میزنه

نمی دونم اگه سایه سرم نبودی چی میشد

اگه مادرم نبودی چی میشد

تو مادریت همین بسه که مادره حسینی و مادر منم شدی

تو مادریت همین بسه بال و پره حسینی و بال و پر منم شدی

============

مادر ها شانشون سروریه

فرزندا کارشون نوکریه

خوبیه شیعه بودن همینه

دل های هممون مادریه

همه هستی و ضربان قلب ادم مادره

به خدا بهشت عالم مادره

یا فاطمه من خودم و زندگیم و هم پدر و هم مادرم فدای تو

تو مادر منی ولی من و تموم زندگیم فدای بچه های تو

===========

اسرافیل اسمت و جار میزنه

ازرائیل از تو دستور میگیره

میکائیل پرش و باز میکنه

جبرائیل از پرت نور میگیره

شبه پروازه و عاشقا رو اوج ابرا می مونن

از دلم فرشته ها جا می مونن

فدای اون شهیدی که سر و گذاشت رو دامنت با یه ذکر یا حسین

با تو میان شبای جمعه شهدا زیارت شهید کربلا حسین

شعر خوانی

اسمان کوثر به دنیا امده کوثر بخوان

با سرود وحی مدح دخت پیغمبر بخوان

مدح ان ممدوحه محبوبه داور بخوان

با زبان خویشتن با دم حیدر بخوان

هر چه زیبا خوانده ای امروز زیبا تر بخوان

ماه عصمت اختر برج هدی را مدح کن

روح احمد لیله القدر خدا را مدح کن

جان عالم یک جهان جان را گرفته در بغل

دست دل بگشوده قران را گرفته در بغل

مطلع الانوار ایمان را گرفته در بغل

گوهر دریای قفران را گرفته در بغل

هستی دادار منان را گرفته در بغل

هر چه گویی بهتر از ان را گرفته در بغل

ای پیمبر عصمت کبراست این

بوسه زن بر افتاب طلعتش زهراست این

این ز پا تا سر تجلای جمال داور است

ای نه یک دختر تمام هستی پیغمبر است

این به احمد کوثرست و دخترست و مادرست

بلکه مام یازده عیسای عیسی پرور است

چارده معصوم را شخصیت او محور است

جز محمد از تمام انبیا بالاتر است

ذات حق با ایه قران ثنا ها گویدش

اولین شخصیت عالم فدا ها گویدش

مخزن اسرار حق گوهر ندارد مثل او

ذات رب العالمین مظهر ندارد مثل او

مصحف ختم رسل کوثر ندارد مثل او

نخل سر سبز نبوت بر ندارد مثل او

شخص ختم الانبیا دختر ندارد مثل او

شیر حق دست خدا یاور ندارد مثل او

هر چه گفتم هر چه گویم در ثنای او کم است

مدح ناموس خدا فوق بیان عالم است

افرینش باغ توحید و بهارش فاطمست

دین و قران تا قیامت اعتبارش فاطمست

مصطفی فخر نبوت افتخارش فاطمست

مرتضی دست خدا و دستیارش فاطمست

دستیارش نه همه دار و ندارش فاطمست

ای خوشا ان کس که روز حشر یارش فاطمست

در ثنای او همان اقرار عجز ما بس است

گفتن اوصاف این دختر نه کار هر کس است

فاطمه یعنی تمام هستی هست افرین

فاطمه یعنی بهشت رحمه للعالمین

فاطمه یعنی حجاب و عصمت و تقوا و دین

فاطمه یعنی چراغ اسمان ها و زمین

فاطمه یعنی ید اللهی دگر در استین

فاطمه یعنی علی یعنی همان حبل المتین

فاطمه یعنی جمال بی مثال کبریا

فاطمه یعنی کتاب الله کل انبیا

فاطمه در فلک هستی نا خدایی میکند

فاطمه در روز محشر کبریایی میکند

فاطمه از شیر حق مشکل گشایی میکند

فاطمه در چشم حیدر خود نمایی میکند

فاطمه در بندگی کار خدایی میکند

فاطمه بر شیعیان لطف نهایی میکند

فاطمه یعنی چراغ محفل افلاکیان

فاطمه یعنی ز رافت همنشین با خاکیان

کیست زهرا یک بهارستان به گلزار وجود

کیست زهرا کعبه جان قبله اهل سجود

کیست زهرا راز دار عالم غیب و شهود

کیست زهرا بر ترین محبوبه حی ودود

کیست زهرا باب رحمت دست احسان بحر جود

کیست زهرا خیمه سبز ولایت را عمود

کیست زهرا افتابی کبریایی طلعت است

کیست زهرا چارده معصوم در یک صورت است

ای بهشت قرب پیغمبر جمالت فاطمه

ای تمام انبیا مات جمالت فاطمه

ای امیر المومنین محو کمالت فاطمه

ای تمام وحی در موج خیالتن فازطمه

ای همه مرهون فیض بی زوالت فاطمه

طاهره انسیه حورایی نمی دانم کیی

فاطمه صدیقه زهرایی نمی دانم کیی

عقل و هوش و دانش افکار خود را باختیم

با کمیت وهم تا ان سوی هستی تاختیم

یا به مضمون یا به ایراد سخن پرداختیم

دست ها بر رشته های چادرت انداختیم

شعر ها خوانده غزل قطعه قصاید ساختیم

عاقبت دیوانه گشتیم و تو را نشناختیم

حور انسان یا ملک یا فوق اینان چیستی

کیستی تو کیستی تو کیستی

شعر خوانی

من نمی گویم غلام دختر پیغمبرم

من نمی گویم که بنشانی کنار قنبرم

من نمی گویم بلالت پا گذارد بر سرم

من نمی گویم ثنایت گشته بر لب گوهرم

من نمی گویم بسوزان تا کنی خاکسترم

لیک می گویم قبولم کن گدای این درم

لیک می گویم قبولم کن گدای این حیدرم

دوست دارم تا ز لطف و مرحمت شادم کنی

دوزخی هستم تو خود از دوزخ ازادم کنی

رو سیاهم زشت کارم گنه کارم بدم

تو به کوی خویش راهم داده ای تا امدم

گر چه مردودم به جان زینبت منما ردم

نامه ای پر از گناه است و تهی باشد یدم

عالمی را سیر کردم اخر این در را زدم

گر روم جایی دگر از پشت این در مرتدم

میثمم یعنی گدای خانه خشت و گلت

غرق دریای گنه چشمم به سوی ساحلت

=======================

جان ننه جانان ننه جانیم سنه قربان ننه

یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی

سرود

من مست و تو دیوونه ما رو کی میبره خونه

جام عشق علی نابه میمیرم پای پیمونه

برات عشق داره میاد از اسمون خوده علی به دستمون میرسونه

براق عشق داره میره به اسمون کسی میون جمعمون جا نمونه

شب شب شیدا شدنه هر کی بیاد مهمونه

هر کی میخواد می بزنه بیاد تو این میخونه

=============

خدا رو شکر دلی که توی سینمه همه جوره فداییه مادرشه

چه مادری که هر چی توی عالمه همه دخیل یک نخ چادرشه

فرشته ها تو اسمون منتظر دستورش

ستاره ها تو کهکشون منورن از نورش

میلرزه دل مستم اما عشق میگیره دستم

این شور و عشق و مستی رو مدیون مادرم هستم

==========

تو کوثری اونی که میشه خاک پات واسه روز قیامت اماده میشه

تو مادری مادری که با یک نگات پیچ و خمای زندگی ساده میشه

تموم مادرای ما فدای یک لبخندت

چی بیشتر از این که شده ارباب ما فرزندت

درمون دل خسته عالم از اسم تو مسته

هر نوری بی تو تاریکه هر راهی بی تو بن بسته

=========

من مستم ولی دلم ارومه شیدایی از نگام معلومه

در های رحمت امشب بازه از بس که فاطمه خانومه

بی تو دل از خدا محرومه بی تو زمین به غم محکومه

من مادری شدم ای مردم از بس که مادرم خانومه

اسمت به درد ما تسکینه دنیا با عشق تو شیرینه

تنها با پرچم یا زهرا امنیت جهان تامینه

بی طاقت زمین وقتی که بی نور فاطمه تاریکه

امید شیعه هایی مادر ایشا الله که فرج نزدیکه

شور  مناجات

اول تو از پیاله هستی چشیده ای

ما نیز خورده ایم و ز جام دهانی ات

قنبر که خود لیاقت قنبر شدن نداشت

افتاد بین جذبه قنبر کشانی ات

تو روی دست امده ای پس میا به زیر

بالا مکان بمان به همان لا مکانی ات

احمد به افتاب غدیرت رسیده است

ای باغ من فدای پیمبر رسانی ات

لم داده ام به تکیه گه لن ترانی ات

من سخت راحتم که ندارم نشانی ات

بالا نشسته ای و جهان زیر دست توست

هستی هستی هستی و هستی ز هست تو

در پیری ات کنار خدا تکیه میزنی

وقتی روی به دوش نبی در جوانی ات

شاهی که وصی بود و ولی بود علی بود

سلطان سخا و کرم و جود علی بود

این کفر نباشد سخن کفر نه این است

تا هست علی باشد و تا بود علی بود

 

 

دانلود فایل های صوتی ال ۹۴

grey متن مولودی حضرت زهرا

اشعار ولادت حضرت زهرا ۹۳ کریمی چیذر

سرود

گر بازتاب وجه رب العالمین است

ایینه قدی امیر المومنین است

یک جسم اما روح را روح مجسم

کشتی صد ها نوح را نوح مجسم

=====================

هر کسی دیونته جونمم براش میدم

هر کسی در خونته سرمم به پاش میدم

میزنم صدات مادر جان میمیرم برات مادر جان

مادرم فدات مادر جان

=======

اون که دل به تو سپرد دل ما رو میبره

اون که سر برا تو اورد سرش از سرا سره

واسه این دل ویوونه درد تو خود درمونه

عالمی برات مجنونه مادر جان

=========

تو بشی اب و گلم از خودم رها میشم

یه نگاه کنی به دلم دیگه سر به راه میشم

دامن تو رو میگیرم توی دستته زنجیرم

تو بگی بمیر میمیرم مادر جان

=========

همه اسمونیا زیر پرچم تو اند

بنده های خوب خدا همه ادم تو اند

یاد تو خوده تسکینه میزنه دلم تو سینه

اسم تو قدر شیرینه مادر جان

=========

یه سرم به ما بزن شب شبه زیارته

دل برا دیوونه شدن معطل اشارته

روزی خوردتم مادر جان سر سپردتم مادر جان

کشته مردتم مادر جان

=========

میگذشت از در مسجد نفس الوده سگی

گذر خویش ز کوی تو به یادم امد

به لبم رسیده جانم تو بیا که زنده مانم

پس از ان که من نمانم به چه کار خواهی امد

همه اهووان صحرا سر خود نهاده بر کف

به امید ان که روزی به شکار خواهی امد

شعر خوانی

قلم الهی اثرت مبارک

فلک رسالت قمرت مبارک

یم نور عصمت گوهرت مبارک

شجر نبوت ثمرت مبارک

شب شهر مکه سحرت مبارک

به جمال زهرا نظرت مبارک

حرم نبوت حرم حرم شد

به وجود زهرا همه محترم شد

به دل خدیجه ز چه ره دهی غم

به زنان مکه چه نیازت این دم

به رسول داور به رسول خاتم

که تو برتر هستی ز زنان عالم

به حضورت امد ز بهشت مریم

تو بیار زهرا که تویی مکرم

صدف تو شد این گوهرش نتیجه

عجب اهنی لک یا خدیجه

صلوات داور به جمال زهرا

صلوات قران به جلال زهرا

صلوات احمد به خصال زهرا

صلوات حیدر به کمال زهرا

صلوات شیعه به بلال زهرا

به فدای شوی و اب و ال زهرا

نه مراست را قدرت که کنم ثنایش

که رسول گوید پدرش فدایش

به وجود ناظر به خداست منظر

به کتاب کوثر به رسول دختر

به ولیست همتا به علیست همسر

به حسن به زینب به حسین مادر

به خدا به قران به نبی به حیدر

به صفا به مروه به منا به مشعر

که به کنح ذاتش نبرد خرد پی

قلمست عاجز ز نوشتن وی

گل پاک ادم ز تراب راهش

دل عقل کل را برد از نگاهش

ملکوت اعلا همه در پناهش

همگان مطیعش همگان سپاهش

همه مستمندش همه عضو خواهش

به خدا خرد پی نبرد به جاهش

به جز او به عالم ام اب که دیده

که جز او فداها ز پدر شنیده

خردم ز حیرت به جنون کشاند

که به جز محمد چه کسی تواند

به مدیح او در ز دهن فشاند

هم از او بگوید هم از او بخواند

گل بوسه بر بازوی او نشاند

چه کسی مقام شب قدر داند

ز سخن نیاید به زبان نشاید

مگر ان که وحیم ز قلم بر اید

به تو باد زهرا همه دم سلامم

ز تو وحی تازه دمد از کلامم

چه شود غلامت شمرد غلامم

من و کوثر تو که پر است جامم

به سجود صبحم به قیام شامم

که تویی صلاتم که تویی صیامم

تو مرا سجودی تو مرا قیامی

تو مرا تشهد تو مرا سلامی

شده ادم ادم به ولایت تو

شده نوح منجی به هدایت تو

همه مرضی حق به رضایت تو

همه جامشان پر ز عنایت تو

همه کامشان خوش به حکایت تو

نرسد نهایت به نهایت تو

تو فروغ حسن ازلیت هستی

تو چراغ بزم ابدیت هستی

لمعات قران گوهر بیانت

نفس پیمبر دمد از دهانت

نگه ملائک سوی استانت

حرم ولایت دل دوستانت

صور الهی گل بوستانت

صلوات داور به تن و به جانت

تو کی که احمد به تمام قامت

سر پا ستاده که دهد سلامت

صلوات بر تو همه جا هماره

دو جهان مطیعت به یکی اشاره

همه لحظه های تو پر از هزاره

همه درد ها را نگه تو چاره

شعر خوانی

همه دم کفت را کرم دوباره

ز همه توسل ز تو یک نظاره

چه شود که چشمی سوی ما گشایی

سر و تن ستانی دل و جان ربایی

نه تو راست ثانی نه تو را قرینه

کرمت به طوفان همه را سفینه

حرمت چراغ حرم مدینه

به رسول اکرم تو سرور سینه

به علی امانت به خدا رهینه

به ملک صفیه به بشر امینه

تو یگانه ریحانه احمد هستی

تو بحارالانوار محمد هستی

به هزار عالم همه شب بپویم

به هزار طوبی همه دم برویم

به هزار جنت گل خوش ببویم

به هزار کوثر لب خود بشویم

که به مدح زهرا سخنی بگویم

چه نکو تر از این که دمیده هر دم

گل مدح زهرا ز کلام میثم

سرود

یهو نورانی شد همه شبا

یهو بارونی شد اسمونا

یهو چش حسودا در اومد

اومد حبیبه شیر خدا

شبی که از سر شب اماده بود فرشته

ترانه لبش بود سحر سرنوشته

داره میاد کسی که دنیا باهاش بهشته

زیبا ترین فرشته ها سمت زمین

همه میگن که نور زهرا رو ببین

همه میگن به خالقش صد افرین

=========

روز ازل خدا خواست همه بشن مریضش

همه بشن غلام و علی بشه عزیزش

من و شما کی باشیم عالم فدا کنیزش

اونی که بانوی ازل تا ابده

اونی که سر نوشتا رو رقم زده

به زمین اومده چقدر خوش اومده

یهو قلب ستاره ها تپید

یهو زد جوونه گل امید

یهو گفتن اسمونا بهم

که اروم دل علی رسید

==========

من یه خمارم من سر دارم

من تو رو دارم تو همه دنیا

من یه جنونم من یه خیالم

من یه امیدم تو خود لیلا

=========

می خونه میشه محشر پیاله در پیاله

با می ناب کوثر که مثه نور زلال

تصور قیامت بی فاطمه محاله

به طرفش پر میکشه قلب همه

تموم کهکشون براش خیلی کمه

همه چی رو سپرده حق به فاطمه

یهو یه وقت یه ندا میرسه

یهو ناموس خدا میرسه

دوباره میکنه قیامت و

دوباره به داد ما میرسه

=========

من یه خمارم من سر دارم

من تو رو دارم تو همه دنیا

من یه جنونم من یه خیالم

من یه امیدم تو خود لیلا

من یه غلامم من یه سلامم

من شب تارم تو شب اسرا

من یه نهالم بی پر و بالم

تو خود بارون تو دل ابرا

من یه شهابم من یه سرابم

مست و خرابم تو همه دنیا

دل تو دلم نیست دست خودم نیست

من رو زمین و تو اسمونا

من توی دنیا بی کس و تنها

تو دل تنگ من رو خریدی

قطره اشکم شاخه خشکم

تو به دل من شعله کشیدی

زمزمه کردم اسم تو بردم

زمزمه های من رو شنیدی

شب زده بودم گمشده بودم

پیدا شدم باز تا تو رسیدی

ذکر پایانی

گفته ام ذکر علی تا که قیامت بکند

شهر باید که به دیوانه اش عادت بکند

دانلود فایل های صوتی سال ۹۳

grey متن مولودی حضرت زهرا

اشعار ولادت حضرت زهرا ۹۲ چیذر

سرود

هر چی فرشته توی اسمونه خادمه فزه خونتونه

تولدت مبارکه مبارک مادر و دختر یکی یه دونه

من که یه دل نه صد دل به تو سپردم

عنایتت اگه نبود می مردم

========

دست من و بگیر با نور پاکت عشق منه بشهم یه روز هلاکت

انسیه الحورا نگاه لطفی به این غلام سینه چاکت

یه عمریه تو خونت ترانه خونم

بزار برا همیشه باهات بمونم

هر چی ستاره توی اسمونه خاک دره فزه خونتونه

همه میگن رسیده روز مادر روزت مبارک مادر نمونه

رو پره فرشته خدا نوشته بهشت حق با فاطمه بهشته

=========

نسترانا به پیش پات شکفتن ستاره ها برات ترونه گفتن

حوریه ها با مژه چشاشون قبل نزول تو زمین و رفتن

مادر نور و عشق و صفا و پاکی اسمون و اوردی زمین خاکی

مدح  شعر خوانی

امشب نشسته ام بنویسم ترانه ها

از باغ از بهار نه از مادرانه ها

از دست پر امیدم و تسبیح دانه ها

از این دلی که پر زده از اشیانه ها

شکرش میان این همه سر سروری شدیم

مانند یازده پسرش مادری شدیم

ایینه ای گرفته خدا در برابرش

خورشیدی از تمامی انوار انورش

امشب خدا نشسته خدا با پیمبرش

امشب پدر رسیده به دیدار مادرش

تعظیم تو به او نه که بر هست واجب است

از این به بعد بوسه بر این دست واجب است

تا محو کرده نام شما قیل و قال را

پیدا نموده با تو کرامت کمال را

گم کرده عقل پیش شکوهت خیال را

پنهان جمال کردی و پیدا جلال را

هر چند کار توست که پیغمبری کنی

تو امدی که پای علی حیدری کنی

این باغ ها معطر زهراست یا علی

این موج موج کوثر زهراست یا علی

اری تمام باور زهراست یا علی

نام تو نام دیگر زهراست یا علی

اغاز افرینش از اغاز فاطمست

یعنی علی حقیقت اعجاز فاطمست

خورشید زیر پای تو خشت محقریست

کار نگاه چشم شما ذره پروریست

خاک حسینیه شدنم لطف مادریست

خان و تمام حرف من این بیت اذریست

بنیان گذار مکتب غیرت دی فاطمه

عباس درس معرفت اور گدی فاطمه

عمریست تا به لطف تو زنجیر می شویم

با بوی نان تازه نمک گیر می شویم

باز از تنور روشن تو سیر می شویم

شکرش کنار خانه تو پیر می شویم

در روضه باز چایی دم کرده تو بود

این لطف لطف دست ورم کرده تو بود

خانم میان سهم رضا نام تو بس است

پای ضریح وقت شفا نام تو بس است

پایین پا به جای دعا نام تو بس است

دردیم اگر برای دوا نام تو بس است

نام تو بر لبم دم باب الجواد بود

فیض تو بود و از سر من هم زیاد بود

اواره ایم پای شما خوش به حا ما

مشمول هر دعای شما خوش به حال ما

پروانه عزای شما خوش به حال ما

مجنون کربلای شما خوش به حال ما

اهی بکش که سینه ما کربلایی است

تا یاد توست حال دلم مجتبایی است

می خواست تا که حامی مادر شود نشد

مرحم برای زخم کبوتر شود نشد

تا مانع هجوم ستمگر شود نشد

شاید به جای روی تو پرپر شود نشد

ای وای من که برگ گلی ضرب شست خورد

ضربی ز روی و ضربه ای از پشت دست خورد

سرود

بهار یه شبه نه سه ماه شبی که میادش مثه ماه

نگار اون که با نگاه میکشه یه مدار واسه ماه

خمار منم و تویی که میشینیم تا سحر سر راه

مست مولاست هر کی زهراییه

عشق زهراست هر کی مولاییه

دل زهرایی دل دریاییه

جای عاشقای فاطمه تو بهشت عجب جاییه

نگو ها که نگن مست دنیایی

بگو هو که بگن مست مولایی

============

همین که دلم تو صف عاشقاست برا من شرفه

همین برا من هدفه که براش بمیرم یه دفه

زمین مثه یک صدفه گوهرش حرمه نجفه

این بارون گل نیلوفره

این تصویر سوره کوثره

اسمون زیر قدم مادره

خدایی علم فاطمیون از همه بالا تره

بیا که دلمون امشب مهمونه

بگو عشق که خودش پر شه پیمونه

============

شبی که مثه سحره دلم از همه بی خبره

میاد اونی که برای همه عاشقا مادره

خودش دلا رو میخره با خودش تا خدا میبره

امشب تا عرش رو لبا زمزمست

امشب تا صبح شب قدره همست

داره میکائیل میگه با هر نفس

دوای همه دردا توی اشاره فاطمست

سپردم دلم و تو دست مادر

بگو حق که بری پابوس حیدر

شور

ای تاج تو امده از سوی خالق بحر و بر

علی مولا

تو شاه و مولا من مست و قلندر

تا صورت و پیوند جهان بود علی بود

تا نقش زمین بود و زمان بود علی بود

شاهی که ولی بود و وصی بود علی بود

سلطان سخا و کرم و جود علی بود

 

دانلود فایل های صوتی سال 92

 

منبع: بلاگ شعر و سبک تنها مرجع اشعار حاج محمود کریمی  shear.blog.ir

نظرات  (۱)

۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۷ تایپینگتون: آموزش آنلاین تایپ ده انگشتی
کاملترین منبع آموزش تایپ ده انگشتی (هم فارسی، هم انگلیسی) + تست تایپ رایگان + ده تمرین رایگان + مسابقه تایپ + جدول رده‌بندی + ...
>>> اینجا کلیک کنید
typington.com